Informatie op de website / Advies in de showroom

Maarten

Prettig geholpen door de haardenexpert. Alles was vlot binnen en de installateur dacht lekker mee.

delft

Haardenexpert heeft me goede informatie gegeven en het bestellen was zo geregeld. Aan huis geleverd tot in de huiskamer en per pin afrekenen bij de chauffeur. Goede service, zeer aan te raden.

gerrit en monique

Klantvriendelijk, servicegericht, eerlijk

servicegerocht

Dirk-Jan van Hensbergen

Jacobus 9 met hele bende erbij gekocht incl. slopen oude openhaard.

Nette en snelle communicatie.

Dave loomans

Ik ging zelf mijn haard plaatsen, en wist perfect welke ik nodig had dus ging ik op zoek naar de scherpste prijs. Deze heb ik hier gevonden. Je zou denken, ok scherpe prijs maar slechte service??... Ik ging zelf mijn haard plaatsen, en wist perfect welke ik nodig had dus ging ik op zoek naar de scherpste prijs. Deze heb ik hier gevonden. Je zou denken, ok scherpe prijs maar slechte service?? Nee hoor, niets was te veel moeite en steeds werd elke vraag professioneel beantwoord. Ook de levering was perfect georganiseerd. Chapeau voor Rob, deze doet zijn job goed! Wij zijn zeer tevreden en zouden zo opnieuw hier bestellen!
Dave & Sien

Pepe

Echte experts, fijn geholpen, persoonlijk; geen groot log bedrijf, ook degene die het heeft geïnstalleerd: vakman; Albert Hermus TOP! Super resultaat.

Van Deursen

'Mijn haardje" (Solea Elegance) staat er nu ruim een week en het is echt 200% genieten! Het lijkt alsof het er altijd al gestaan heeft.
(ik heb de afstandsbediening verstopt, want 'men' wilt...
(ik heb de afstandsbediening verstopt, want 'men' wilt hem nogal eens graag aanzetten)

Bij dezen mijn complimenten voor jullie service, de afhandeling en zeker niet te vergeten de installatie.

De communicatie is helder en er wordt snel gereageerd op vragen per e-mail en/of telefoon.

devata-shop.nl

Een klantvriendelijk bedrijf dat met je mee denkt en voor een snelle en een goed verzorgde levering zorgt.

Slegt

Haard conform planning geleverd en geinstalleerd. Stucwerk zeer netjes aangebracht. Tevens goede aandacht voor opstarten van de haard.

Snelle respons en volledig conform afspraak. Tevens voldoende aandacht voor in bedrijfstelling van de open haard

A. Van Buren

Haardenexpert