Informatie op de website / Advies in de showroom

Goed, komt afspraken na

persoonlijke benadering

Stefan Crijns

Prettig

Zeer prettige benadering door verkoper, vriendelijk en soepel.

Peter Stam

Zeer recent 2 x Jacobus 6 aangeschaft via Haardenexpert.nl. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de levering is alles perfect verlopen. Bezoek aan de showroom in Apeldoorn was zeer plezierig en... Zeer recent 2 x Jacobus 6 aangeschaft via Haardenexpert.nl. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de levering is alles perfect verlopen. Bezoek aan de showroom in Apeldoorn was zeer plezierig en verhelderend omdat er veel kachels staan opgesteld. Een kachel "life" zien is toch altijd beter dan op een plaatje op een website.

In mijn geval zijn alle gemaakte afspraken gewoon nagekomen.

Danny van Helden

Hele prettige ervaring.
Goede uitleg, service, en adviseren ten gunste van de klant en niet voor hun eigen portemonnee.

Veel dank.

Hele prettige ervaring.

Veel dank.

D. van’t Hazeveld

Beste Coen van de Craats,
Beste Coen van de Craats,
Wij hebben een goede ervaring met jullie bedrijf, de contacten liepen goed en de levering en plaatsing van onze mooie hoek haard Helex LaCorna is perfect gedaan.Wij zijn zeer tevreden met jullie service en zonder op te dringen hebben we goed advies gekregen over deze aankoop.We genieten heerlijk van de haard op de koude dagen als sfeer-en bij verwarming.

meedenken over de aankoop.
prijs/kwaliteit.
Vriendelijk personeel

Berry

Super

Zeer klant vriendelijk en uitstekende service

Groenewegen

De Haardenexpert heeft ons prima geholpen in onze zoektocht naar de juiste houtkachel. De kachel is net bezorgd en wordt aankomende maandag geinstalleerd. Ik kan niet wachten tot de eerste... De Haardenexpert heeft ons prima geholpen in onze zoektocht naar de juiste houtkachel. De kachel is net bezorgd en wordt aankomende maandag geinstalleerd. Ik kan niet wachten tot de eerste houtblokken erin kunnen. Van ons mag de winter komen :).

Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Ook in de verdere afhandeling blijven ze dit doen. Ik voel me heel erg goed geholpen.

Jan Luiten

Haardenexpert wordt door ons aanbevolen. Advisering is prima. We hebben prima ervaringen met de onderaannemer die de plaatsing van de haard verzorgde.

Correct, duidelijk, volledig

van der Biezen

Via een zoektocht op internet kwamen we bij haardenexpert terecht.

Via een zoektocht op internet kwamen we bij haardenexpert terecht. Prijstechnisch kwam dit bedrijf er het beste uit. We hebben een gashaard besteld van Bellfire. Om toch een indruk van het bedrijf... Via een zoektocht op internet kwamen we bij haardenexpert terecht. Prijstechnisch kwam dit bedrijf er het beste uit. We hebben een gashaard besteld van Bellfire. Om toch een indruk van het bedrijf te krijgen, hebben we dit haardje zelf opgehaald. Het is een mooi bedrijf, grote showroom en erg vriendelijke verkopers, die weten waar ze over praten. Er ontbraken een paar onderdelen, maar die werden snel nageleverd. Ook de installateur was een vakman. In 1 dag was de haard geplaatst en brandde. Al met al kunnen we de haardenexpert van harte aanbevelen.

Ruud

Bij Haardenexpert om een gashaard brandend te zien, ben ik naar Apeldoorn gereden. Inmiddels een scherpe aanbieding ontvangen (binnen 2 dagen). Bij het bezoek duidelijke uitleg gekregen over de... Bij Haardenexpert om een gashaard brandend te zien, ben ik naar Apeldoorn gereden. Inmiddels een scherpe aanbieding ontvangen (binnen 2 dagen). Bij het bezoek duidelijke uitleg gekregen over de bestelling, de levering en de installatie. Ter plekke order geplaatst en leverdatum afgesproken. Een lokale installateur (Albert) is de installatie verzorgd op een uiterst plezierige wijze. Ook een verandering van rookgasafvoer is prima afgehandeld. Al met al een goed keus om met Haardenexpert in zee te gaan.
Coen, bedankt voor het goede advies en de plezierige correspondentie vanaf bestelling tot en met de oplevering.

Ruud

Zeer prettige manier van communiceren (E-mail, telefoon).
Ook bij de installatie, fijne vaklui die zeer netjes werken.