Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Hans van Oel

Alle procestappen worden zeer goed gecommuniceerd, tot en met de aftersales.

hoge kwaliteit van dienstverlening

Turenhout

Het werk is naar volle tevredenheid uitgevoerd, wij hadden als extra de vogelwering rond de zonnepanelen.
Nu paste dit niet aan 2 zijde van de panelen, dit doordat de klemmen niet goed vastgemaakt konden worden (ander type paneel) dit werd door de monteur duidelijke gecommuniceerd.
Er was intern al gezocht voor een oplossing maar die was 123 niet aanwezig.
De oplossing werd alleen plaatsen van de wering aan de boven en onderzijde en geen geknoei met tape of wat dan ook.
Kwaliteit boven kwantiteit. Uiteraard werd de factuur daarop aangepast.
Ook de dag na oplevering prima after-sales of alles naar wens was.
De monteurs vriendelijk en vrolijk en vlot.
Top bedrijf, aanbevelen JA.

De communicatie tijdens de installatie pro actief.

Driessen

Ik ben heel blij dat ik heb gekozen voor een lokale installateur, het voelt vertrouwd, zowel voor als na de installatie van de PV panelen.

Netheid van de monteurs en het op de hoogte houden van alle ontwikkelingen omtrent de opdracht.

Hagitech Zonnepanelen

Op internet informatie gezocht over zonnepanelen met als gevolg dat je overspoeld wordt door bedrijven die dat aanbieden. Erg verwarrend allemaal dus op gegeven moment zei mijn zoon wat doe je... Op internet informatie gezocht over zonnepanelen met als gevolg dat je overspoeld wordt door bedrijven die dat aanbieden. Erg verwarrend allemaal dus op gegeven moment zei mijn zoon wat doe je moeilijk met al die aanbieders, hier heb je het nummer van Pieter van Hagitech en dan komt het wel voor elkaar.
Dit gedaan en inderdaad de deal was snel gesloten, alleen de levertijd vond ik een beetje lang in vergelijking met alle eerdere aanbieders.
Achteraf pakte dat goed uit want op dag van levering en installatie was het uitstekend weer en onder relaxte omstandigheden werd de klus geklaard.
Nu drie dagen na ingebruikstelling met de nodige zonneschijn en flinke buien kunnen we constateren dat alles werkt zoals voorzien.

Aanvullende vragen en informatie die na de opdracht opwellen worden snel en adequaat beantwoord.

Tim R

De netheid van de monteurs was erg positief

Service gerichtheid

Jody

Ik vond het niet eenvoudig om uit de wirwar van informatie over zonnepanelen een beeld te krijgen wat voor mij een goede oplossing zou zijn. Na diverse bedrijven gesproken te hebben was Pieter van... Ik vond het niet eenvoudig om uit de wirwar van informatie over zonnepanelen een beeld te krijgen wat voor mij een goede oplossing zou zijn. Na diverse bedrijven gesproken te hebben was Pieter van Hagitech één van de eerste die mij een duidelijk verhaal vertelde dat ik zelf kon toetsen. Hagitech is verder helder over zijn voorwaarden, komt precies de afspraken na die zij maken en de timing van communicatiemomenten zijn perfect. Heel fijn dat ik dit bedrijf gevonden heb. Installatie van panelen is in nog geen dag gebeurd. Dank voor de service!

Duidelijke communicatie, tijdigheid hiervan, beloftes nakomen

R.O.V. Eureka

Op de kantine van de Korfbalvereniging zonnepanelen laten plaatsen. Dit met het doel om volledig energieneutraal te worden. Hagitech heeft met ons meegedacht en heeft keurig werk geleverd.

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Hebben net werk geleverd. Ik kan Hagitech zeker aanbevelen.

Kees

Voorbeeld bedrijf hoe communicatie zou moeten verlopen

op locatie komen kijken en duidelijk communiceren

Lous Vastgoed bv

Betrouwbare installateur.

Duidelijk, eerlijk, houdt rekening met planning klant.
Werken netjes en ronden het af voordat ze vertrekken.
👍👍👍

John Zwijnenburg

Een zeer vriendelijk ,duidelijk en professionel bedrijf. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Het kennismakingsgesprek plus adviesgesprek was duidelijk en vriendelijk en deskundig. De gemaskte afspraken werden goed nagekomen. Het installatiepersoneel was ook zeer vriendelijk, netjes en... Het kennismakingsgesprek plus adviesgesprek was duidelijk en vriendelijk en deskundig. De gemaskte afspraken werden goed nagekomen. Het installatiepersoneel was ook zeer vriendelijk, netjes en deskundig.