Rinat

Het ziet er heerlijk uit en is heel netjes bezorgd. De hapjes zijn lekker en voldoende. Persoonlijk vind ik het jammer dat het alleen vlees hapjes zijn. Ik zou het fijner vinden om ook wat vis... Het ziet er heerlijk uit en is heel netjes bezorgd. De hapjes zijn lekker en voldoende. Persoonlijk vind ik het jammer dat het alleen vlees hapjes zijn. Ik zou het fijner vinden om ook wat vis producten tussen te hebben, voor de variatie. Het smaak verschil tussen de wraps is erg weinig. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Ziet er heel verzorgd uit en is meer dan voldoende.

Reactie Hapjesschaal:

DANK RINAT, ALS JE DE VOLGENDE KEER EEN GROTERE SCHAAL BESTELD KRIJG JE OOK MEERDERE SOORTEN, WE MOETEN SOMS KEUZE'S MAKEN. GRAAG TOT SNEL IN EHV!

Danielle Verburg

Super lekker buffet !!! Goede en vriendelijke service!!

Goede service!

LEUK! NOG GEFELICITEERD!

Lian van Hees

De hapjes waren verrukkelijk ook mooi ingepakt en de service en klantvriendelijkheid top gaan we zeker meer doen

ik zou geen zwakke punten weten

Joyce

Zag er goed en verzorgd uit netjes verpakt super dat de bezorger 15 minuutjes voor aankomst een belletje doet het enigste dingetje was dat niet echt duidelijk wat warm en koud was (of wij hebben het... Zag er goed en verzorgd uit netjes verpakt super dat de bezorger 15 minuutjes voor aankomst een belletje doet het enigste dingetje was dat niet echt duidelijk wat warm en koud was (of wij hebben het niet gezien)

C. Brands

Het was allemaal heel lekker

Mooi op tijd bezorgd, het zag er heel netjes uit

Astrid

Het was echt heerlijk! Gasten waren ook erg tevreden.

Mooi gepresenteerd, variatie genoeg!

Manon

Slecht!

ECHT NIE!

Steef!

Fantastisch, kan niks anders zeggen! Perfecte levering perfect uitstraling en heel lekker! Topbedrijf ...als je hier nog iets over te mopperen hebt dan kun je beter zelf gaan maken.

Uitstraling communicatie service en heel lekker!

Fred Van de Wiel

Goed verzorgt en lekker. Ook keurig op tijd geleverd

Presentatie, smaak ?

FIJN FRED!

Walther

Heerlijk, goede service en bezorging.

DANK!