Nicole Nagtzaam

Het was weer heerlijk.

Alles is vers

Astrid

Heerlijk eten, geweldige bezorging, en het ziet er al super leuk uit! Dit is de 2de keer, en het was heerlijk!

Huib v. Bokhoven

Geweldig lekker, leuke variatie aan hapjes.

familie van Os

De levering van de hapjesschaal gaat heel makkelijk en volgens afspraak. Bestellen via de website is ook eenvoudig.

Er is ruim voldoende voor iedereen. Warme hapjes waren lekker, maar de koude hapjes vielen bij de jeugd minder in de smaak. Dat lag niet aan de hapjes, maar aan de smaak van de jongens.

Yvonne knoop

Vandaag hapjes besteld zelf verkeerd gekeken qua warme/ koude hapjes besteld
Na telefonisch contact nog binnen paar uur schaal omgewisseld die ik wel wilde
Echt top hoor dat doen ze niet...
Vandaag hapjes besteld zelf verkeerd gekeken qua warme/ koude hapjes besteld
Na telefonisch contact nog binnen paar uur schaal omgewisseld die ik wel wilde
Echt top hoor dat doen ze niet overal
Vooral niet als je zelf verkeerd heb gekeken
Bedankt !!!

Snelle reactie ,snelle levering oplossen van problemen echt tevreden ook ziet er alles verzorgd uit !

S van Dalen

Goede service netjes verzorgd

Heel kleurrijk en verzorgd, genoeg variatie

Joost

Super heerlijke hapjes, heel goed verzorgd en vers.

Gemakkelijk bestellen, keurig geleverd en vers!

jamy-lee

Wat een genot! super lekkere broodjes heerlijke zoute brood en aparte smaken lekker anders en perfect op tijd geleverd.

mooie site
komen afspraken na
vriendelijk
stipt
ziet er leuk uit
zeer lekker

R. de Ruijter

Hapjes zelf waren kwalitatief goed en lekker. Nette schalen en voldoende. De prikkers in de broodjes waren van plastic en afgebroken door het strakke folie. Hierdoor stukjes plastic in de broodjes... Hapjes zelf waren kwalitatief goed en lekker. Nette schalen en voldoende. De prikkers in de broodjes waren van plastic en afgebroken door het strakke folie. Hierdoor stukjes plastic in de broodjes (kan gevaarlijk zijn) dus aandachtspunt. Verder zou de tafel neergezet en opgedekt worden. Helaas was dit niet t geval. De spullen werden binnen gezet (overigens door een aardige bezorger) en dit bleek enkel een (ruwe) plank te zijn. Hierdoor alsnog twee statafels moeten huren om de plank op te kunnen leggen aangezien de eigen tafel nodig was om aan te eten. Ook zelf op moeten bouwen omdat de spullen alleen binnen gezet zijn. Toch wel erg jammer.

Reactie Hapjesschaal:

HI, vanwege de corona bouwen we de buffetten tijdelijk even niet op. de tafels hadden we bij ons speciaal voor jullie! tot snel

Carl

Zoals altijd weer perfect!

Reactie Hapjesschaal:

DANK!