Lourenburg

Sorry maar ik kan er niks anders van maken dan zeer slecht! De bezorgtijd was om 15:15 ipv tijdvak 9-12 uur!!! Na telefonisch contact om 12:37 werd er gemeld dat het er over een uur wel zou zijn,... Sorry maar ik kan er niks anders van maken dan zeer slecht! De bezorgtijd was om 15:15 ipv tijdvak 9-12 uur!!! Na telefonisch contact om 12:37 werd er gemeld dat het er over een uur wel zou zijn, dus niet. Bovendien werd mij gemeld dat ik niet hoefde te bellen want dan werd diegene gek van alle bellende klanten.... Waar is zo"n nr dan voor?Overmacht kan maar het was duidelijk dat etenswaren de hele dag in een daarvoor m.i. niet geschikte auto hadden gestaan. De zoete hapjes hebben we nog eeen beetje kunnen redden, de rest is in de kliko gegaan. Erg jammer aangezien het de verjaardags"lunch/high tea" van mijn dochter was.

bestel proces eenvoudig, bezorger bleef vriendelijk

Reactie Hapjesschaal:

soms zou je het liefste stoppen met de onderneming omdat de mensen zo ongelooflijk oneerlijk zijn.dit is nu de derde melding van een aanrijding die we hebben gehad en de hapjes te laat zijn... soms zou je het liefste stoppen met de onderneming omdat de mensen zo ongelooflijk oneerlijk zijn.dit is nu de derde melding van een aanrijding die we hebben gehad en de hapjes te laat zijn geleverd, het kan gewoon gebeuren. we hebben een koerier naar het ongeval gestuurd om de hapjes alsnog zo snel mogelijk te leveren. vooral de zin overmacht kan.... maar liever niet bij ons.we kunnen ons niet vinden in deze review .smakleijke groeten margriet en celeste .

simone en monique

Heerlijke schalen mogen ontvangen! met heerlijke sausjes , de sausjes zijn super. wat een aanbod en wat een heerlijke smaken (eindelijk niet een keer standaard) ga zo door .....wij zijn fan

hoeveelheid smaken lekkere sausjes vriendelijk prijs uitstraling (voor dit geld kun je zelf niks maken)

SUPER!

Dieke

Perfect!

Altijd goed verzorgd en heerlijk bereid.

LEUK!

Karin

De hoeveelheid en levering was perfect. Over de hapjes waren wij niet zo te spreken. Alles overgoten met saus, dat was de overheersende smaak. Goede producten zouden dat niet nodig hebben. De... De hoeveelheid en levering was perfect. Over de hapjes waren wij niet zo te spreken. Alles overgoten met saus, dat was de overheersende smaak. Goede producten zouden dat niet nodig hebben. De sausen waren ook niet echt lekker. De saus op het brood, zeker de groene, was enorm zout, niet te eten. Ik zet dit mijn gasten niet nog eens voor, sorry.

Levering, concept

van quekelberge

De levering was ruim op tijd , fantastisch .
Minder vond ik dat de verwachte gehaktballetjes wel op de foto maar niet in het pakket zaten

goede service , netjes verpakt en erg lekker

Fiona

Smaakte erg goed

WORD GEWARDEERD.!

Anja Smaal

Leuk opgemaakt ,de smaak is goed ,lekker
Een minpuntje de broodjes waren aan de onderkant nat .

Service is prima

DANK ANJA!

Paul Vissenberg

Netjes, en lekker. Als er iets niet naar je zin is wordt er meteen geregeld dat dat wel zo is.

Porties, smaak, klantvriendelijkheid.

FIJN OM TE HOREN!

Loes

Heerlijke high tea box besteld. Precies genoeg en mooi verzorgd.

Alles volgens afspraak en voor een mooie prijs.

Hennie en Wim van Bergen

Hapjesschaal levert gewoon heerlijke hapjes voor een eerlijke prijs. Simpelweg even de stekker in het stopcontact, thermostaat instellen en een half uurtje later heb je heerlijke warme hapjes. Ook... Hapjesschaal levert gewoon heerlijke hapjes voor een eerlijke prijs. Simpelweg even de stekker in het stopcontact, thermostaat instellen en een half uurtje later heb je heerlijke warme hapjes. Ook de koude hapjes smaken prima en er is van alles meer dan genoeg. Wij zijn ook deze keer weer zeer tevreden! Een aanrader!

- Lekkere hapjes
- Makkelijk op te warmen