Ellen Geurds

Zoals gewoonlijk was het weer prima verzorgd en super lekker.

Aandacht aan besteed. Levering prima op tijd.

P. de Jong

Zeer positief: te beginnen bij de makkelijke bestelmogelijkheid, de accurate levering maar zeker de kwaliteit en de daarbij behorende prijs. Bovendien het gemak van de hapjespan zelf. Al met al... Zeer positief: te beginnen bij de makkelijke bestelmogelijkheid, de accurate levering maar zeker de kwaliteit en de daarbij behorende prijs. Bovendien het gemak van de hapjespan zelf. Al met al aanbevelingswaard met zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kwaliteit samen met de prijs.

De laminaatwinkel

Perfect geregeld en prima eten

Alles volgens afspraak

Amanda

Super lekker!

Snel geregeld, mooi verzorgd.

Jeanine

Last minute besteld! Zeer tevreden.

Snelheid van leveren. Inhoud van de schalen goed.

Expert Oomen-Dongen

Fijne service, snelle levering en goed eten. Alles wat je besteld is even lekker en vers.

FIJN!

Karin Faassen

Super lekkere hapjes
Duidelijke site.
Goede communicatie met tijdstip bezorgen

Service kwaliteit
Uitleg

LEUK!

Kemps

Hapjespan compleet duo:
Hapjespan compleet duo:
Kwaliteit was matig. Eén van de twee deksels vd warmte pannen was écht vies. De marinades die op het brood zaten waren ontzettend zout. En tussen ieder plakje schinken zaten er nog folietjes tussen.

De service is goed, duidelijke communicatie :-)

Reactie Hapjesschaal:

door onze transport was er idd een beetje saus tegen de deksel gekomen. de plastics doe we er bewust tussen vanwege dat het dunnen plakjes zijn.

Miranda hessels Rotterdam

Beste, m.mels ook wij zaten in de route waar de jongedame een aanrijding mee had. Ook bij ons een koerier gestuurd en ook bij ons waren ze te laat . Wel Fantastisch opgelost. We doen normaal niet... Beste, m.mels ook wij zaten in de route waar de jongedame een aanrijding mee had. Ook bij ons een koerier gestuurd en ook bij ons waren ze te laat . Wel Fantastisch opgelost. We doen normaal niet aan reviews , maar kon het nu niet laten.

Communicatie, smaak, vriendelijk.

Reactie Hapjesschaal:

DANK! sommige dingen zijn niet te plannen in het leven.

Mandy Bosselaar-Punt

De mini hamburger en cheeseburgers besteld. Makkelijk te bereiden, super leuk voor het oog en ze waren ook echt heerlijk. De bezorgbox was een waar feestje om te openen. Ik kan niet anders als... De mini hamburger en cheeseburgers besteld. Makkelijk te bereiden, super leuk voor het oog en ze waren ook echt heerlijk. De bezorgbox was een waar feestje om te openen. Ik kan niet anders als hapjesschaal.nL een dikke 10 geven.

LEUK ZEG!