Harriët van Beek

Super goed verzorgd en prima assortiment.
Heerlijk!

Heerlijke smaken

Rolf Bergeman

Kwalitatief goede en lekkere hapjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook goede en heldere communicatie met Hapjesschaal omtrent de bezorging.

Punctueel en smakelijk.

Sylvia Visser

In 1 woord TOP, high tea box besteld, allemaal lekkernijen heerlijke wraps en goed belegde mini broodjes. Goede communicatie over het bezorgen en zag er goed verzorgd uit.

M van logten

We hadden nog nooit besteld,maar is zeker voor herhaling vatbaar
Was zeer goed en mooi op tijd

Zag er netjes uit

Familie van den Bosch

We miste de schaal met de lekkere dipjes/smeersels. De favoriet van onze dochter (de jarige in huis)

Buffet extra controleren dat alles compleet is

Judith

Het was geweldig. Mooie opmaak. Goede kwaliteit. Iedereen was verrast

Kwaliteit, opmaak, verscheidenheid

maaike en genevieve

We hadden een hightea besteld. voor de 3e keer. deze keer voor een shower. zoals elke keer weer alles lekker en veel. verse broodjes en heerlijk zoet. leuk versiert en zeer goede en duidelijke... We hadden een hightea besteld. voor de 3e keer. deze keer voor een shower. zoals elke keer weer alles lekker en veel. verse broodjes en heerlijk zoet. leuk versiert en zeer goede en duidelijke informatie via sms en mail

hoeveelheid, versheid, smaken, vriendelijke service

Wendy Raaijmakers

Geweldige service veel keus en onwijs lekker eten

Heel netjes verzorgd

Mieke loos

Hightea besteld! We stonden werkelijk versteld , wat veel voor deze prijs. En nog gratis bezorgd ook. Verse heerlijke broodjes. Wat een leuke en aparte smaken

Uitstraling smaak hoeveelheid een cookie van de foto op de site. Ga zo door

Verhagen

Lekker en mooi klaar en gebracht 9punt
Vlees goed alleen iets te zwaar gekruid dit had iets minder mogen zijn maar toch lekker
Dus toch nog wel een 8