Dimitri

Pakket gekregen voor in de oven ! Wat handig en heerlijk wij zijn fan.

Duidelijke uitleg oven en levering! Heerlijk

Lotte

De service is prima. Bestelling is snel verwerkt, duidelijke communicatie over bezorging en bezorging keurig op tijd. De hapjes zelf vonden we voor de prijs tegenvallen. De broodjes waren door de... De service is prima. Bestelling is snel verwerkt, duidelijke communicatie over bezorging en bezorging keurig op tijd. De hapjes zelf vonden we voor de prijs tegenvallen. De broodjes waren door de hoeveelheid saus erg slap en klef, evenals de wraps.

Communicatie

Reactie Hapjesschaal:

Onze broodjes zijn idd niet knapperig zoals aangegeven in de shop. Echter zijn ze niet te versmaden door de lekkere hoeveelheid saus.

Leen harreman

Mooi op tijd en heel erg lekker genoeg vetschillende dingen en lekker

Zeer goed

Susanne Metten - Klomp

We hadden gister de warme hapjes schaal voor 8 pers van 80 euro. Sommige dingen moesten opgewarmd worden in de oven (200 graden 20 min) maar dit was veel te veel zodat de helft veel te harde en... We hadden gister de warme hapjes schaal voor 8 pers van 80 euro. Sommige dingen moesten opgewarmd worden in de oven (200 graden 20 min) maar dit was veel te veel zodat de helft veel te harde en droog was geworden, erg jammer. Ik zou de tijd aanpassen op de site, we hebben de helft niet kunnen eten

afwisselend

Reactie Hapjesschaal:

Het advies dat we geven mbt de opwarmtijd is natuurlijk een advies, doordat elke oven anders is is het gewenst dat je zelf even in de gaten houd.

Therese Timmermans

Wij hadden een Hightea besteld deze was super lekker!!

Thuisbezorgd, en de prijs kwaliteit verhouding is goed!

Dominique Veerkamp

Het was heerlijk en keurige service. Enige minpuntje is dat op alle hartige hapjes dezelfde saus gebruikt werd.

Leuke en feestelijke opmaak. En gevarieerd.

Jerney

2e jaar op rij perfect! Goeie service, eten ja heerlijk. Volgend jaar gewoon weer

Goeie service
Lekker eten

Ad van de Goede

Wat is het toch geweldig om anderen te verrassen met zo'n hapjesschaal!!! Iedereen is lyrisch. Alleen de aanblik zorgt al voor enthousiaste reacties!! En bij het proeven neemt het enthousiasme toe.... Wat is het toch geweldig om anderen te verrassen met zo'n hapjesschaal!!! Iedereen is lyrisch. Alleen de aanblik zorgt al voor enthousiaste reacties!! En bij het proeven neemt het enthousiasme toe. En dan is er ook die geweldige bezorgservice! Als ik ooit aandelen kan krijgen, sta ik vooraan!

Echt alles: service, uitstraling, kwaliteit, hoeveelheid! Gewoon grandioos. Ik ben fan!!!

Danielle Koops Rops

Het contact verliep soepel als ik een vraag had, dus een goede service. Ook is het op de afgesproken tijd bezorgd. De hapjes waren top alleen veelste zout. Verder smaakte alles goed.

Te zout

Monique

We hadden het overpakket besteld voor 8 personen. Het was geweldig en superhandig. Super kwaliteit en perfecte service

Makkelijk voor in de oven vriendelijk handig en heerlijk vooral de broodjes