marianne

Goed tevreden

Harita Schouten

We hebben echt een supermiddag gehad en genoten van de overheerlijke hapjes.De tafel gezellig aangekleed voor een lady's middag high tea.Een mooie luxe belegde schaal met voor elk wat wils. We hebben echt een supermiddag gehad en genoten van de overheerlijke hapjes.De tafel gezellig aangekleed voor een lady's middag high tea.Een mooie luxe belegde schaal met voor elk wat wils.
Word netjes en gratis thuis bezorgd.

Goede service zeker een aanrader.
Gaan zeker nog vaker bestellen.

Casper

De hapjesschaal was heerlijk en goed gevuld!

De smaken waren nog beter dan verwacht. Lekkere sausjes!

Martin van Lingen

Afgelopen dinsdag 16 maart een bestelling binnen gekregen. En zeer onverwachts kwam Johan en Margriet het zelf brengen in Meppel. En dat op mijn verjaardag. Echt een verassing. Mijn vrienden uit... Afgelopen dinsdag 16 maart een bestelling binnen gekregen. En zeer onverwachts kwam Johan en Margriet het zelf brengen in Meppel. En dat op mijn verjaardag. Echt een verassing. Mijn vrienden uit Rijen en natuurlijk echt toppers zijn ze.

Meer dan 100% aanbevelen.

simons kozijnen

Netjes bezorgd, mooi gekruid en sappig vlees. Goede communicatie

Lekker gevarieerde hapjes met een goede kruiding en versheid

Monique

De hapjesschaal was heerlijk niks op aan te merken! Zonder botjes heerlijk mals vlees. Echte aanrader!

Lekker vlees goede communicatie

Peter van der Velden

Goede service en afhandeling van de bestelling

Mooie opmaak; goede kwaliteit eten; service tot aan de deur

Nicole Nagtzaam

Goed afgeleverd en het was weer heerlijk

Vers

Dominic van den bent

Alles perfect geregeld! Wat een leuk bedrijf en zeer betaalbaar. De broodjes zijn top.

Prima site, duidelijk , uitstraling uitstekend. En een pakje sterretjes erbij, hilarisch en doeltreffend

Joyce

Fantastisch! Heerlijke en royale high tea! Perfecte service