Lenie Rietveld

Dit was voor mij de eerste x dat ik heb besteld. Kan het een ieder aanraden.

Communicatie

Kwaliteit

Hapjesschaal heeft gesmaakt mede dankzij de huisgemaakte saus. Maar één toetje in plastic cups had een onaangename verrassing. Er zaten kleine stukjes gebroken plastic in en die heb ik net niet... Hapjesschaal heeft gesmaakt mede dankzij de huisgemaakte saus. Maar één toetje in plastic cups had een onaangename verrassing. Er zaten kleine stukjes gebroken plastic in en die heb ik net niet ingeslikt (voor zover ik weet).
Dat kan eigenlijk niet en is gevaarlijk.

Huisgemaakte saus en vooraf goed op de hoogte gehouden

Reactie Hapjesschaal:

beste! een klein stukje plastic kan echt wel een keer afbreken dit is niet de eerste en de laatste keer, dit gebeurd ook wel eens in bv je tas met boodschappen. vervelend maar soms onoverkoombaar.... beste! een klein stukje plastic kan echt wel een keer afbreken dit is niet de eerste en de laatste keer, dit gebeurd ook wel eens in bv je tas met boodschappen. vervelend maar soms onoverkoombaar. jammer dat je het niet zo kunt inschatten . misschien was je toch teleurgesteld dat je je voorkeurstijd niet kreeg. misschien tot een volgende keer

Joke Robbers

Verzorgd en super lekker.

OP tijd geleverd, voldoende en super lekker

Raymond

Goed eten

Goed en lekker eten. Goed verzorgd.

Howieho

Perfect!

Mooi op tijd geleverd, en gewoon ALLES is super lekker!
Ook de presentatie is perfect!

Derks

Het was heerlijk en smaakvol, helaas erg weinig zakjes thee(6) voor een high tea box voor 5 pers.

F. reda

Hapjes waren lekker, high tea zag er mooi uit.

Burgertjes

Eijlander

Goed geregeld, op tijd bezorgd, zag er netjes en smakelijk uit.

Goede prijs-kaliteit verhouding

J Heuvelmans

Heerlijke hapjes, erg veel ook. ! Suoer genoten van het eten. Het brood was wel erg zout. Maar voor de rest was hey super lekker!

Veel en lekker

G. van Adrichem-de Jong

Service was prima, avond van tevoren bericht hoe laat de schaal bezorgd zou worden, bezorging stipt op tijd, vriendelijke bezorger, schaal zag er prima uit.

Alle hapjes zagen er aantrekkelijk uit, elk hapje met zorg gemaakt, de smaken waren allemaal heerlijk. Ik weet voortaan wel hoe ik iets ga vieren! Voor herhaling vatbaar.