Rob Bakker

Complimenten. Het was perfect. Aanrader voor herhaling. Keurig verzorgd. Zeer divers en smaakvol.

De hele aanpak....

Doroté Schepens

Prima verzorgd,bezorging perfect verlopen ondanks dat ik onverwachts weg moest.

Lekker en ruim voldoende,prijs kwaliteit echt in verhouding.

Simone

De schaal werd netjes op tijd geleverd. Alles zag er goed en lekker uit. De gerechtjes waren lekker, alles heeft goed gesmaakt!
Het enige wat enigszins onhandig is, is dat je niet zelf een...
Het enige wat enigszins onhandig is, is dat je niet zelf een levertijd kunt kiezen. Maar dat is natuurlijk ook niet altijd goed te hanteren. En daarnaast wordt dat goed opgelost met een bericht over de tijd van de levering een dag van tevoren.

Uitgebreide schaal met diverse lekkernijen, ook wat aparte hapjes. Goede levering en duidelijk vooraf aangegeven wanneer de schaal geleverd zou worden.

Wil van Gorp

Keurig verzorgd.

Mooie presentatie. Correct nagekomen afspraken. Voldoende hapjes. LEKKER.

Ingrid Zweers

De hapjes waren heerlijk. We hebben het gebruikt als avond eten en het was genoeg voor 8 volwassenen. Prima

Mooi opgemaakt.

Sandra van Mook

Altijd heerlijk eten en het is altijd goed verzorgd. Wij hadden weer een feestbuffet en het enige wat je daar zelf aan hoeft te doen is je deur te openen en de rest doet de bezorger. Voor je het... Altijd heerlijk eten en het is altijd goed verzorgd. Wij hadden weer een feestbuffet en het enige wat je daar zelf aan hoeft te doen is je deur te openen en de rest doet de bezorger. Voor je het weet staat er een heerlijk en mooi gedekte tafel klaar. En dan genieten maar. Echt top altijd!

Altijd klantvriendelijk en heerlijk eten.

Shuttlewise

Warme hapjes en het brood waren heerlijk. Helaas vielen de wraps bij de meeste mensen tegen.

jose kuiper

Geweldig lekker

ziet er mooi uit

Ellen

Was weer fantastisch

Heerlijk veel afwisseling in de hapjes, mooi op tijd geleverd, allemaal lekker

Edwin

Keurig geregeld, mooi op tijd, netjes afgeleverd en opgemaakt, smaakte prima, kortom... top??