Karin

In één woord SUPER!!

goede kwaliteit, meer dan genoeg, snelle service, netje verpakt.

Forexx

Duurde helaas langer dan 30 minuten voordat de hapjes warm waren

Leuk gepresenteerd

Smits

De bezorging was top het zag er allemaal heerlijk uit. Zag er zeer verzorgd uit. Alleen de donuts waren super droog en die liggen dus in de kliko de rest was heerlijk

De bezorging was top keurig op tijd.
Zag er heel mooi uit

Ad Franken

Het was weer om te smullen en super vriendelijke bezorging

Kwaliteit van het eten.

Fam. Blonk

Wij zijn zéér tevreden! Nette, duidelijke communicatie, zoals afspraak geleverd, mooi en smakelijk gepresenteerd - de feeststemming zat er meteen in. Ruime, gevarieerde hoeveelheid en alles smaakte... Wij zijn zéér tevreden! Nette, duidelijke communicatie, zoals afspraak geleverd, mooi en smakelijk gepresenteerd - de feeststemming zat er meteen in. Ruime, gevarieerde hoeveelheid en alles smaakte verrukkelijk!! Wij kenden dit bedrijf nog niet maar zijn nu helemaal fan!!!

Duidelijkheid, netheid, heerlijke hapjes!

Dennis

Heerlijke hapjes en een goede service. De broodjes zijn hemels. De pan viel in de smaak de nuggets vonden we het lekkerst.

Service
Betaalbaar
Smaak

A Kuijpers

De schaal werd niet echt warm, moest op hoogste stand zeker een uur. Toen nog niet echt warm. Kipnugets vielen tegen, deze waren slap. Dit, kipnugets, is geen succes. Rest was prima in orde.

Koude gerechten, super lekker

Jilke van de Ven

Alles was lekker, behalve de kipnugget die vielen niet in de smaak, misschien weg laten en de stokjes en ballen uitbreiden.

De wraps waren erg lekker

Sandra van T

Fantastisch bedrijf met een prima kwaliteit , als je hier nog iets op aan te merken hebt dan kun je beter stoppen met je mening geven. Lekkere smaken en ziet er geweldig uit. Zeer betaalbaar

Kwaliteit, service , prijs , looks

Marietje