Wendy

De service is niks op aan te merken, maar het eten vonden wij niet lekker. We hebben er €139,- voor betaald, maar was nog geen 50 euro waard. 1 hele schaal met hapjes weggegooid en van waar wel wat... De service is niks op aan te merken, maar het eten vonden wij niet lekker. We hebben er €139,- voor betaald, maar was nog geen 50 euro waard. 1 hele schaal met hapjes weggegooid en van waar wel wat was gegeten, meer dan de helft weggegooid, zelfs de toetjes vielen tegen. Dit was éénmalig voor ons, helaas.

De partypan mag je houden, heb je dik betaald.

Reactie Hapjesschaal:

ja wendy, jij wil graag voor 20 personen een topservice, gratis bezorgd ongelofelijke lekkere hapjes(zoals je kunt lezen in onze reviews), koude hapjes warme hapjes broodjes toetjes en een gratis... ja wendy, jij wil graag voor 20 personen een topservice, gratis bezorgd ongelofelijke lekkere hapjes(zoals je kunt lezen in onze reviews), koude hapjes warme hapjes broodjes toetjes en een gratis pan?! voor 50 euro.....succes in je realistische toekomst met zoeken. smakelijke groeten (wij laten ons niet afleiden)

R. Schot Borg

Voor het eerst besteld bij jullie. Netjes afgeleverd door vriendelijke koerier. Zag er zeer smaakvol uit, mooi verpakt. Echter sommige wraps waren te vochtig (zompig) en smaakten daardoor soms... Voor het eerst besteld bij jullie. Netjes afgeleverd door vriendelijke koerier. Zag er zeer smaakvol uit, mooi verpakt. Echter sommige wraps waren te vochtig (zompig) en smaakten daardoor soms wat vreemd. De kipnuggets (?) van het warme deel hapjespan waren ook slap en smakeloos. De rest was prima in orde en sommige hapjes behoorlijk gekruid.

Netjes geleverd en mooie grote portie.

Walter Hakkens

Het ziet er niet alleen lekker uit , het is ook heel lekker. Bovendien goede service en duidelijke afspraken. Ga ik zeker meer gebruik van maken .

Prima product voor een eerlijke prijs.

Bertelde de Leeuw

Voor de 1e keer besteld maar zeer zeker niet de laatste keer. Alles zag eruit zoals op de site. Zelfs voor de afgesproken tijd geleverd door zeer vriendelijke dame. Hapjes waren prima en perfect met... Voor de 1e keer besteld maar zeer zeker niet de laatste keer. Alles zag eruit zoals op de site. Zelfs voor de afgesproken tijd geleverd door zeer vriendelijke dame. Hapjes waren prima en perfect met de warmhoudschaal erbij. Bedankt

goede smaak

Mevr. Sluimer

Voor het eerst wat bij jullie besteld.
Wij vonden het geweldig, alles was heerlijk en met zorg bereid.
Perfect bezorgt, goed en netjes verpakt.
Zag er precies zo uit als op de...
Voor het eerst wat bij jullie besteld.
Wij vonden het geweldig, alles was heerlijk en met zorg bereid.
Perfect bezorgt, goed en netjes verpakt.
Zag er precies zo uit als op de afbeeldingen.
Alle lof.

Alles perfect

Addie Schutz

Heerlijke hapjes van prima kwaliteit.

Rosa-Bella

Het was zoals altijd heeerlijk, met in het bijzonder de mini broodjes, aparte en lekkere smaken! erg leuke communicatie

communicatie en leveren/ophalen

Matthew

Fantastische broodjes! Heerlijk vers met verrassende smaken. Vriendelijke service.

Versheid. Bijzondere smaken service

A. de Graaf

Helaas vonden wij onze mini broodjes wat nattig en niet helemaal vers. de smaak van het beleg was wel goed, maar wij hadden het idee dat ze te lang van tevoren klaar gemaakt waren. dus voor de... Helaas vonden wij onze mini broodjes wat nattig en niet helemaal vers. de smaak van het beleg was wel goed, maar wij hadden het idee dat ze te lang van tevoren klaar gemaakt waren. dus voor de broodjes zou ik het een ander niet aanraden. met de andere hapjes hebben we geen ervaring

goede service!

Elles

Goede communicatie over bezorging. De schaal zag er erg netjes uit. En de smaak was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Zeer scherpe prijs/goede kwaliteit