Rosalinda Coppens-Damsteeg

Over het geheel genomen erg goed, broodjes zijn soms wat aan de zoute kant, en de macarons ontbraken weer (jammer)

monique van de klundert

Het was super.

Evers

ERG LEKKER

NIE ECHT

Marion Horvers

Het was weer heerlijk al vond ik verschillende hapjes te scherp gekruid.

Super vriendelijk aan de telefoon en de bezorging

Saskia Bankers

Al meerdere keren van jullie geproefd bij vrienden en familie. Het is heerlijk vandaar nu besteld voor ons gezin omdat ik 40 werd.

Super lekker, gevarieerd en het oog wil ook wat.

Sandra Heunen

Groot gevarieerd aanbod wat ook zltijd weer heerlijk smaakt.

Goede service. Goede communicatie wat betreft bevestiging, levering en ophaling.

Giel

Was erg lekker, alleen de wraps waren veel te veel. Was een beetje zonde. Verder erg lekker

Hoeveelheid en afwisseling

MK

Zo als altijd goede levering snelle levering en op de tijd die we hebben afgesproken. Donderdag 2 schalen besteld ivm verhuizen binnen Meppel. Geen tijd om te koken ??? dus dan denken we maar aan... Zo als altijd goede levering snelle levering en op de tijd die we hebben afgesproken. Donderdag 2 schalen besteld ivm verhuizen binnen Meppel. Geen tijd om te koken ??? dus dan denken we maar aan 1 ding. Hapjesschaal.nl En weer een geslaagde weekend in Meppel. Het was weer heerlijk.

Lekker vers. De broodjes waren om je vingers bij af te likken.

Smits

Genoten van de hightea,alles keurig verzorgd volgens afspraak,voor herhaling vatbaar!

Particulier

Geweldig

Keurig ook de bezorging alleen zou ik graag willen weten wie deze betaald heeft er zat ook geen kaartje bij dit vind ik niet leuk weet niet wie wij moeten bedanken ik had het zelf besteld voor ons... Keurig ook de bezorging alleen zou ik graag willen weten wie deze betaald heeft er zat ook geen kaartje bij dit vind ik niet leuk weet niet wie wij moeten bedanken ik had het zelf besteld voor ons 50 jarig huwelijk nu bleek dat iemand anders het betaald heeft