C.S

Ruime keus, vriendelijk & kwaliteit/smaak is top!

Heel lekker eten, vriendelijk personeel & sms van te voren mbt levering was erg prettig

Veld

Zag er goed en verzorgd uit

Snijders

Ik vond dat er dit keer te veel hetzelfde in zat. Had meer variatie gewild. En de smaak vd saté was erg apart niet mijn smaak had Op een meer neutrale smaak gehoopt.

Schenkels

Voor ons de 2e keer. Wederom erg goed. Eten is heerlijk. Presentatie ook. Alleen jammer dat we bij de Party Pancakes geen poedersuiker en stroop erbij hadden. Doordat je de toppings hebt geeft dat... Voor ons de 2e keer. Wederom erg goed. Eten is heerlijk. Presentatie ook. Alleen jammer dat we bij de Party Pancakes geen poedersuiker en stroop erbij hadden. Doordat je de toppings hebt geeft dat niet zo en kwamen we er pas later achter. Maar we zijn bovenal weer erg tevreden!

Leuke presentatie en heerlijk eten

Just married

Heerlijk

Dat alle broodjes even lekker waren. Maar t tijdblok zou korter mogen zijn.

MK

Het was heerlijk, snelle levering. Echt top bedrijf. `een aanrader voor iedereen. `ook in deze moeilijke tijden kunnen.

Snelle levering waar voor je geld, en klopt precies wat ik telefonisch besproken heb.

Karin van der velden

Prima!

Forensische Zorg Specialisten

Alles was goed geregeld. Wat afgesproken was is nagekomen. Het was heerlijk

Houden aan de afspraken, Goede kwaliteikt eten

Yvonne Stam

De hapjes hebben ons heerlijk gesmaakt, het zag er super verzorgd uit. We hebben genoten.

Het zit er gewoon keurig uit en zeker voor herhaling vatbaar.

Sabine

Geweldig!!