Shu-lin Kengen

Ruime keuze en heel makkelijk te bestellen. Logistiek en communicatief gezien heel goed geregeld: bevestiging e-mail, de sms’jes.
Jammer vond ik dat het eten te gekruid was.

Zie hierboven

Va beers

Ziet er mooi uit .de luxe hapjes schaal is ongeveer voor 7 personen als avondmaal geschikt. Wel erg kruidig alles en zelfs aan de pittige kant dat mag hier en daar wel wat minder voor de gasten die... Ziet er mooi uit .de luxe hapjes schaal is ongeveer voor 7 personen als avondmaal geschikt. Wel erg kruidig alles en zelfs aan de pittige kant dat mag hier en daar wel wat minder voor de gasten die daar niet van houden . Dus ik beveel het alleen aan als je hier van houd! Het vlees af en toe wel omdraaien tijdens warm maken zodat alles warm wordt.

Mooi opgedekt leuk om zo op tafel te zetten ,

marian lieftink

De service was echt geweldig , en de schalen die ik had nou echt ze hebben hier gesmuld heerlijk.

wat ik heel mooi vind is dat je de hapjespan erbij krijgt en mag houden.
en het vlees met wat er zo nog meer bij zat was zo lekker dat zelfs mijn kleindochter van bijna 2 heeft gesmuld .

a. Van trijp

In een woord geweldig!

keurig netjes verpakt, lekkere smaken, keuze genoeg

Familie

Het was lekker .en genoeg
wel de broodjes aan de nate kant

Eelco

Heerlijke verse hapjes mogen ontvangen , ze smaakten verrukkelijk. Onze complimenten.

Versheid , uitstraling, goede makkelijke webshop . Duidelijkheid

C.W.

Goede en tijdige levering, dat was fijn. Helaas vielen de hapjes zelf erg tegen. De halalschaal was lekker, maar de overige schalen en met name de wraps waren niet lekker, te zacht en plakkerig,... Goede en tijdige levering, dat was fijn. Helaas vielen de hapjes zelf erg tegen. De halalschaal was lekker, maar de overige schalen en met name de wraps waren niet lekker, te zacht en plakkerig, alles viel uit elkaar. De vegetarische hapjes viel ook niet goed, hele rare nasmaak. Volgende dag (vandaag) hebben we allemaal buikpijn gekregen en met name mijn vriend die al gevoelige darmen heeft, ligt nu ziek in bed.

Levering

Reactie Hapjesschaal:

dit krijg je als je opvoorhand je zin niet krijgt met een bepaalde levertijd. we hadden ook het advies gegeven om niet de bestelling te plaatsen. op het moment je dan toch besteld staan we met 3-0... dit krijg je als je opvoorhand je zin niet krijgt met een bepaalde levertijd. we hadden ook het advies gegeven om niet de bestelling te plaatsen. op het moment je dan toch besteld staan we met 3-0 achter en dan krijg je dit soort reacties. we laten ons er niet door afleiden.

Marissa

Super netjes, zeker een aanrader

Netjes verpakt, schalen leuk opgemaakt, precies zoals op de foto

Saskia

Het was een geweldige, mooie schaal. Eten was heerlijk! Binnenkort bestellen we weer.

Peter Hautekiet

De levering was veel te laat. Daardoor viel onze high-tea jammer genoeg in het water. We hebben dan ook contact opgenomen met Hapjesschaal. De snelle en professionele aanpak liet zien dat ze echt... De levering was veel te laat. Daardoor viel onze high-tea jammer genoeg in het water. We hebben dan ook contact opgenomen met Hapjesschaal. De snelle en professionele aanpak liet zien dat ze echt bezorgd waren over onze ervaring met Hapjesschaal. Bedankt hiervoor!
De hapjes zagen er wel heerlijk uit en 's avonds hebben we er dan nog lekker van gesmuld.

Professionele aanpak als er iets echt mis loopt.