Saskia

Super! Minibroodjes zagen er geweldig uit,en zo smaakten ze ook.

Opmaak van de broodjes .

Tamara Overduin

Goede service, correcte levering maar allerbelangrijkste heerlijk gegeten. We waren met 10 mensen en iedereen was even enthousiast. De broodjes waren echt verrukkelijk.

Heerlijke broodjes, goede tapas hapjes, alles zag er netjes verzorgd uit. Perfecte service en levering.

JvE

Mijn dochter en vriendinnen hebben genoten van de 'pancake party' als ontbijt na een slaapfeest. Echt een aanrader!!

Extraatje bestellen dat niet in de webshop stond was met één telefoontje geregeld!!

RT2000

Was goed verzorgd!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

AVZ

Over het algemeen zeer positief. Contact krijgen is wel een puntje. Feestbuffet viel zeer goed in de smaak bij iedereen!

Super dat je op het allerlaatste moment nog een bestelling kunt doen, alles wordt feestelijk klaargezet en ziet er top uit.

Ingrid Vd hoogen

Zeer tevreden. Bezorging en verzorging uitstekend!

Zag er super verzorgd uit!

De hapjesschaal was heerlijk en gevarieerd. Het zag er bij levering al goed en verzorgd uit. Makkelijk te bestellen en tijdig geleverd. De gasten hebben in ieder geval geen restjes laten liggen.

Levering, smaak, bestellen, betaalmogelijkheden.

De hapjes waren heerlijk! Ze zijn alleen wel iets kleiner dan op de foto lijkt. De high tea box is eerder voor 6 dan voor 8 personen denk ik.

Heerlijke hapjes!!

Von

Prima kwaliteit en elke keer weer vernieuwd aanbod.

Kwaliteit is geweldig en prima service

Prima service! Heerlijke hapjes.