Bodima bv

Levering ging niet helemaal volgens afgesproken tijd maar is uiteindelijk goed gekomen?
Eten was heerlijk!

Lekkere hapjes

Heerlijke saté gegeten en erg goede communicatie en service

Communicatie , direct reactie bij vragen

van Egmond

Onze bestelling werd op zondag lekker vroeg geleverd door een hele vriendelijke vrolijke mevrouw die ook bereid was om de stelling voor het eten te helpen neer zetten. Het eten zag er erg... Onze bestelling werd op zondag lekker vroeg geleverd door een hele vriendelijke vrolijke mevrouw die ook bereid was om de stelling voor het eten te helpen neer zetten. Het eten zag er erg aantrekkelijk uit en smaakt verrukkelijk. Goede mogelijkheden om contact op te nemen met het bedrijf en je wordt goed op de hoogte gebracht via SMS en mail

Bestelgemak , de smaak is top, variatie , uitnodigend , betaalgemak want je kunt kiezen tussen gelijk betalen of aan de deur

Melan

Lekkere hapjes, goede porties, levering netjes op tijd, leuk aangekleed.

Aankleding en gemak mbt bestellen en levering

Ans

Heel goed. Maar wisten we al. En meer dan genoeg

Dat t met alles erop en aan geleverd en meer gezet wordt. En ook weer ophaalde. Geen afwas van pannen.

Meijers

Super geregeld met lekkere hapjes

Goede afspraken kunnen maken

Von

Prima kwaliteit, prettig bestelproces, altijd keurig en op tijd geleverd, leuke medewerkers.

Zie punten bij ervaringen. Daarnaast de diveriteit en dat er regelmatig nieuwe producten te leveren zijn.

J. van der Laag

Tot een volgende keer. Men vond het over het algemeen heerlijk. Keurig bezorgd, zelfs enkele uren eerder dan de gemaakte afspraak. Twee personen vonden sommige hapjes aan de scherpe kant en iets te... Tot een volgende keer. Men vond het over het algemeen heerlijk. Keurig bezorgd, zelfs enkele uren eerder dan de gemaakte afspraak. Twee personen vonden sommige hapjes aan de scherpe kant en iets te zout (maar zij gebruiken nauwelijks zout of kruiden in hun eten). Eén persoon twijfelde toch nog aan het glutenvrij zijn van alle hapjes en het ei-vrij zijn van de vegaschotel, maar heeft er wel heerlijk van gesmuld. U had mij tevoren verzekerd dat alle hapjes glutenvrij worden gemaakt en de vegaschotel ook ei-vrij is.

Goede verzorging. Fraai uiterlijk. Een mooie warme hapjesschaal als toegift, ook voor andere gelegenheden bruikbaar.

Stephanie de Bakker

Verrukkelijk!

Mooi opgemaakte schalen en erg lekker.

Muurmans

Uitstekend geregeld. geen zorgen van onze kant.

Lekker, voor ieder wat wils.