van kilsdonk

In een woord heerlijk.

alles was goed.

Anja

Schalen mooi op tijd geleverd, goede binnenschool tegen aanbranden en vies worden.
Alles netjes volgens afspraak geleverd.
De kipkluifjes vonden wij veel te pittig, bami, mini hamburgers...
Alles netjes volgens afspraak geleverd.
De kipkluifjes vonden wij veel te pittig, bami, mini hamburgers en andere snacks waren perfect.

netjes, alles volgens afspraak

kitty Akkermans

Voor de zoveelste keer bij jullie besteld maar deze keer op de camping. Helemaal super.

Gevarieerd, lekker, genoeg

Reactie Hapjesschaal:

bedankt kitty! jij kan het weten.

Familie St**rnb*rg

Alles was goed geregeld, afspraken werden tijdig nagekomen en de hapjes smaakten verrukkelijk! Prachtige presentatie van de hapjesschaal. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Kouwenberg

Zag er mooi uit en was lekker!

leuk om te horen!

Natalie

Ik vond het een erg geslaagde bestelling. De hapjes zijn gevarieerd en smaken erg goed. Ook de verse groentes die in de broodjes verwerkt waren, waren een welkome afwisseling! Ook de levering was... Ik vond het een erg geslaagde bestelling. De hapjes zijn gevarieerd en smaken erg goed. Ook de verse groentes die in de broodjes verwerkt waren, waren een welkome afwisseling! Ook de levering was keurig op tijd.
Contact met het bedrijf verliep erg goed en er werd meegedacht over de levering. Al met al een goede ervaring en voor herhaling vatbaar!

contact en bereikbaarheid
Lekkere hapjes
Goede levering

Jolanda Maes

Ook deze keer op de afgesproken tijd bezorgd . Zag er keurig verzorgd uit . Iedereen was enthousiast en vond het een leuk idee en ook lekker . We hadden de mini wraps !

J.Maes

De hamburgers zagen er goed uit ,waren lekker.
Complimenten gekregen iedereen tevreden .
De cheeseburger was de favoriet! !

Makkelijk besteld , Op tijd geleverd
Vriendelijke bezorgster.
Zagen er goed uit, simpel warm te maken en lekker !

Aniek

Waarom doe ik altijd zelf zo moeilijk door zelf hapjes te maken? Het is veel gemakkelijker, lekkerder en helemaal niet zoveel duurder als je het gewoon bij Hapjesschaal bestelt! We hadden een... Waarom doe ik altijd zelf zo moeilijk door zelf hapjes te maken? Het is veel gemakkelijker, lekkerder en helemaal niet zoveel duurder als je het gewoon bij Hapjesschaal bestelt! We hadden een vegetarisch plateau en het was echt heerlijk. Goede communicatie over de bezorging. TOP!

Lekker, betaalbaar, variërend, goede service

Van de Goede interim management

Wat een geweldige smaakbeleving en geweldige service!!! Feest om te zien én om te eten! Al meerdere malen gebruikt voor afdelingsbijeenkomsten bij verschillende werkgevers en steeds weer is iedereen... Wat een geweldige smaakbeleving en geweldige service!!! Feest om te zien én om te eten! Al meerdere malen gebruikt voor afdelingsbijeenkomsten bij verschillende werkgevers en steeds weer is iedereen onder de indruk. Hiermee maak je het verschil! En zeeer acceptabele prijzen en door de service veel bestelgemak. Uitstekende bezorgservice! Ik wil aandelen!

Werkelijk Alles!!!

ad we gaan blozen!!