Schiffer

Heerlijke hapjes. Wel jammer dat er voor levering verder geen bericht was en ook na levering geen bericht over het afhalen.

Presentatie

Reactie Hapjesschaal:

zoals u kunt lezen bij alle reacties blinken we uit in het u op de hoogte houden. echter zoals aangegeven heeft u een niet juiste 06 ingevuld tijdens het bestellen. zodoende mist u deze in and out... zoals u kunt lezen bij alle reacties blinken we uit in het u op de hoogte houden. echter zoals aangegeven heeft u een niet juiste 06 ingevuld tijdens het bestellen. zodoende mist u deze in and out put!

Venstra

Hartstikke leuke aankleding,alles was heel smaakvol en voldoende van goede kwaliteit. Goede service en vriendelijk personeel die alles mooi opmaken.

Kwalitatief goed en smaakvol eten.

Iris

Duidelijke informatie
Hapjes zien er goed uit en smaken goed
Handig “verpakt”

Niet koelen na levering
Bezorgen / ophalen
Goede prijs/kwaliteit

Jana Wegmeyer

Mooi opgemaakt en heel lekker.

Alles

ArdC

Hele goede ervaring. Heldere communicatie en bovenal superlekker gegeten tegen een goede prijs. Bedankt!

Snel, duidelijk en lekker!

Jolanda v Rossum

We hebben genoten van het feestbuffet werkelijk fantastisch en ook nog lekker

De service en de snelheid van levering is perfect.

Mirand Raesen - de Vogt

Het was weer super goed en lekker. Goede service.

behulpzaam en goede communicatie.

Natallia / ASML

Al meerdere JAREN tevreden. Zit mooi en representatief uit, lekker, op tijd bezorgd, vriendelijke service.

Zit mooi en representatief uit, lekker, op tijd bezorgd, vriendelijke service.

H.v.d.Zwet Slotenmaker

De satè en de balletjes en wraps schaal was oke maar de broodjes waren klef en het groen was verlept.Al met al zag het er niet aantrekkelijk uit. Ze lagen door elkaar net of de chauffeur een... De satè en de balletjes en wraps schaal was oke maar de broodjes waren klef en het groen was verlept.Al met al zag het er niet aantrekkelijk uit. Ze lagen door elkaar net of de chauffeur een noodstop had gemaakt. Laten we maar zeggen dat het door het warme weer komt, maar breng dan de bestelling met een beetje gekoelde auto.Dit waren we niet gewend.

Service was goed maar de broodjes niet

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw reactie! sandwiches zijn echter nooit krokant maar altijd zacht en klef. ze zijn bewust aan de kleffe kant. door de saus en de samenstelling. (erg gewild ) de wagens zijn gekoeld.... bedankt voor uw reactie! sandwiches zijn echter nooit krokant maar altijd zacht en klef. ze zijn bewust aan de kleffe kant. door de saus en de samenstelling. (erg gewild ) de wagens zijn gekoeld. excuses voor het door elkaar liggen van de hapjes. soms gebeurd dit wel eens onderweg.

Dagmar de Jager

Alles was perfect: snelle levering, goede communicatie, erg lekkere hapjes & prachtige opmaak. Zeker voor herhaling vatbaar!