Wim Klomp

We zijn meer dan tevreden. Dit geldt voor zowel de bezorging cq presentatie als de inhoud.

Toch wel de smaak beleving.

Esmee uit Lunteren

Hier kun je tenminste afspraken maken en die worden allemaal nagekomen , eerlijke mensen . Wat een ongelofelijke service voor een goedkope prijs. Sms gekregen over hoelaat ze komen alles klopte! De... Hier kun je tenminste afspraken maken en die worden allemaal nagekomen , eerlijke mensen . Wat een ongelofelijke service voor een goedkope prijs. Sms gekregen over hoelaat ze komen alles klopte! De smaken waren echt super en apart , heel leuk om mee te maken

Afspraken via sms , heerlijke hapjes en het zag er mooi versierd uit.

Van Steenis

Was erg goed en voldoende ..

Het telefonisch contact met Johan gr. ???

Elly & Ton

Fantastisch lekker en vers.

Goede service. Alle afspraken nagekomen. Makkelijk en goed wanneer je een feestje geeft. Geen gedoe met klaarmaken of erger nog opruimen na afloop.

Annet van Mook

Heerlijke hapjes. Vooral het brood is echt super lekker

Dat het niet in de koeling hoeft

KB

Hapjes waren erg lekker

Frans Hubers

Het was heerlijk. Zowel lunch als s avonds niks op wat me tegenstond. Top geregeld. Alles in 2 sessies makkelijk klaar kunnen zetten. Zeker voor herhaling vatbaar. Meerdere gasten vroegen waar het... Het was heerlijk. Zowel lunch als s avonds niks op wat me tegenstond. Top geregeld. Alles in 2 sessies makkelijk klaar kunnen zetten. Zeker voor herhaling vatbaar. Meerdere gasten vroegen waar het vandaan kwam zo lekker vonden ze het.

Netjes en leuk op gemaakt en uit te stallen. Verrassend lekkere smaken.

Astrid Robbemond

Het eten was goed. Mooi ingepakt en de smaak was prima. Echter de bezorging was in de ochtend terwijl wij hey tijdspad met de middag hadden aangegeven. Gelukkig waren we net thuis want met deze... Het eten was goed. Mooi ingepakt en de smaak was prima. Echter de bezorging was in de ochtend terwijl wij hey tijdspad met de middag hadden aangegeven. Gelukkig waren we net thuis want met deze weersomstandigheden is het niet wenselijk om de bestelling in de warmte te zetten.

Reactie Hapjesschaal:

nogmaals Astrid niet koelen na levering en niet in de zon zetten. alle hapjes in de shop zijn gegaard. je moet er Vannuit gaan dat 90% van de feestjes pas in de avond plaatsvinden. we bezorgen 7... nogmaals Astrid niet koelen na levering en niet in de zon zetten. alle hapjes in de shop zijn gegaard. je moet er Vannuit gaan dat 90% van de feestjes pas in de avond plaatsvinden. we bezorgen 7 dagen per week en alle hapjes worden dus ook op dezelfde dag genuttigd!

Anja

Super goed verzorgd, alles erg lekker

Bianca

Wij hadden de hapjesschaal van 1.80 meter en die was geweldig. Zag er goed uit en was allemaal heerlijk van smaak.

Leuke aankleding en heerlijke hapjes.