Poela

De 1e keer dat we bestelden was als verassing voor een vriendin. Er zou geleverd worden tussen 9:00 & 13:00. Om 12:30 telefonisch contact gekregen en te horen gekregen dat we waarschijnlijk pas rond... De 1e keer dat we bestelden was als verassing voor een vriendin. Er zou geleverd worden tussen 9:00 & 13:00. Om 12:30 telefonisch contact gekregen en te horen gekregen dat we waarschijnlijk pas rond 15:00 onze high tea konden verwachten. Uiteindelijk om 14:00 door een andere persoon gebracht.
Was iets mis gegaan werd verteld. Ik met mijn boerenverstand dacht, kan gebeuren, volgende keer beter.
Vandaag was die volgende keer...
Helaas weer niet geleverd tussen 9:00 & 13:00 na een aantal keer bellen, WhatsApp berichten sturen GEEN reactie. Ondertussen zelf maar wat gaan halen in ons mooie dorp. Kwamen ze om 16:30 eindelijk aan, de kamertemperatuur was ver te zoeken. De kip producten maar overgeslagen. Nu nog steeds geen reactie. Erg slechte ervaring! Er komt geen 3e keer meer....

Mooie reclame, leuke site!

Reactie Hapjesschaal:

fantastisch nieuws dat u zo snel weer een bestelling plaatst nadat de eerste goed was bevallen. we hadden inderdaad een half uurtje vertraging. dat mag de pret niet drukken. we rijden door heel... fantastisch nieuws dat u zo snel weer een bestelling plaatst nadat de eerste goed was bevallen. we hadden inderdaad een half uurtje vertraging. dat mag de pret niet drukken. we rijden door heel Nederland en gezien onze reviews gaat ons dit prima af . echter bij elke kleine vertragingen heb je een groep mensen die totaal geen idee heeft dat het niet de eerste en de laatste keer is dat dit gebeurd. onderdeel van het leven in alle takken van sport. het is herkenbaar dat als je in je emotie zit je er dan alles maar uitgooit. snappen we best maar niet realistisch. veel plezier met het lezen van alle andere recensies. we hopen ook niet op een 3e keer. cateraars voldoende in uw omgeving! (waarschijnlijk niet 7 dagen per week en niet zo goedkoop)

Judith van der Kooij

Opnieuw een hele goede ervaring.

Verrassende smaken, veel variatie. Vooral de vegetarische schaal heeft me verrast.

Fleur

De hapjes zijn heerlijk en de communicatie over en afhandeling van de levering duidelijk en vriendelijk.

Erg fijn dat de hapjes niet gekoeld bewaard hoeven te worden en dat er 7 dagen per week bezorgd kan worden.

Leonie

Ik heb op zaterdag besteld en op zondag de high tea al ontvangen. Het ging allemaal prima en was lekker. Ik had 1 minpuntje, ik had graag willen weten wat wat was (gezien allergieƫn).

Mooi gepresenteerd en veel verschillende hapjes.

Austermann

Super service en heerlijk eten.

Super service,
Heerlijk vers eten.

Wilma Janssen

Zeer tevreden Ziet er netjes uit goede service erg lekker

Assortiment Opmaken van de schalen

Ineke

De hapjesschaal is prima bevallen. Het was echt veel meer dan je in eerste instantie denkt. Wel zijn de "marmere schalen" plastic met marmer look :)
In onze beleving waren de "pittige"...
In onze beleving waren de "pittige" kipbroodjes niet pittig, maar dat hangt waarschijnlijk af van wat je pittig vind. Voor en ander misschien wel pittig. Ook waren de broodjes een beetje droog. Van de koude snackschaal vonden we de spiesjes niet echt smaak hebben. Wel kan gezegd worden dat dus 90% echt lekker was. De service, levering, het bestellen en betaalmogelijkheden was 100% in orde.

mooie opmaak en echt heerlijke snack balletjes. Die gingen het hardst

Iris Verhoef

Voor de 1e keer iets besteld bij jullie. Het werd keurig op tijd geleverd en uitgelegd hoe het werkt. De hapjes waren heerlijk.

- keurig op tijd geleverd
- mooie presentatie

Promese

Super goede service en lekker eten

Ingrid

Prima! Snel, duidelijke communicatie, volgens afspraak, goed verzorgd & lekker.