Donders

Makkelijk te bestellen, je weet precies wanneer ze komen via SMS,
Erg lekker en goed op smaak, je krijgt veel en er is genoeg keus.

Vriendelijk personeel

M de koning

Het was heerlijk.. prima service..

het zag er prima verzorgt uit..We hoefde e niks meer aan te doen..Mijn gasten waren zeer tevreden en namen een foldertje mee!!!

Carly

De schaal was erg lekker! Goed van genoten.

Goede service
Lekker eten

Marjan van Staveren Molema

Met de high tea, hadden we een gezellig, lekker feestje

Goed verzorgd en veel variatie. Speciaal high tea ivm de kleinkinderen.

Fam de louw

Echt super. We hadden de schaal zonder kluiven besteld. Zag er prachtig uit, veel verschillende hapjes. Had nog wat salades erbij gemaakt en hebben hier met 10personen meer dan genoeg aan gehad.

Dennie van den Hombergh

Opmaak was erg leuk, draagt bij aan de sfeer. Mini hamburgers zijn gevarieerd en verassend van smaak. Borrelhapjes (koud en warm) zijn naar verwachting.

Opmaak, varianten en service

obs ypenburg

Goed verzorg, alleen jammer dat de schalen op elkaar stonden in de doos , alles een beetje ingezakt

goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Laura

Echt een hele positieve ervaring! Voor het eerst bij jullie besteld & alles was van a tot z super geregeld. Eten was heerlijk, het mini all-in buffet viel goed in de smaak!

Gebruiksvriendelijke website, wordt goed op de hoogte gehouden van aflevering en tijd & weer ophalen van de spullen. Het eten was echt vers en heerlijk!

Cocky Visser

De hapjes waren verrukkelijk, alleen de hoeveelheid was niet geschikt voor35 man. Wij waren met 20 en het was schoon op.

Heerlijke hapjes en zeer goede service.

Annelies

Wij hebben genoten van 2 heerlijke hapjes-schalen + 3 soorten minibroodjes! Zag er heel verzorgd uit en alles was erg lekker. Goede duidelijke afspraken en stipt geleverd zoals beloofd. Dank jullie... Wij hebben genoten van 2 heerlijke hapjes-schalen + 3 soorten minibroodjes! Zag er heel verzorgd uit en alles was erg lekker. Goede duidelijke afspraken en stipt geleverd zoals beloofd. Dank jullie wel!

Uitgebreid assortiment! Goede duidelijke website en afspraken, niet lang van te voren hoeven te bestellen. Prima service