gemma

Het was ontzettend lekker en mooi verzorgd

goede service, snelle bezorging en smakelijk eten

onbekend

Alles verliep vlot, bestellen, bezorgen en het smakelijk op eten!

Jeannette

Hallo ik had gisterenavond Al doorgegeven dat het fantastisch was. Goed verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt

Reactie Hapjesschaal:

leuk Jeanette!

Sharon Van der Graaf

Fantastisch!

Lekker en de juiste hoeveelheden

Van Elswijk

Top

Goed verzorgd. Goede levering

Jeannette van der Donk

Heel erg tevreden. Een zeer geslaagde familiedag gehad mede door de lekkere hapjesschalen. Een aanrader

Zeer goed verzorgd

Danny van Baal

Alles was goed van smaak en leuke keuzes qua assortiment

Veel diversiteit en leuk van opmaak

Vromans

Het was onze eerste keer en is erg goed bevallen. Ook de reacties van onze bezoekers was erg goed. Complimenten.

De tafel en alles werden erbij geleverd.

Noud Dekkers

Zeer tevreden. Komen afspraken op een geweldige manier waar.

Zeer tevreden. Komen afspraken op een geweldige manier waar.

Een klein minpuntje: kregen een e-mail dat we binnenkort feest hadden. Moesten bij bestelling “feest” opgeven. Dit had geen resultaat.

Zeven dagen per week beschikbaar en tijdig thuis bezorgen.

Reactie Hapjesschaal:

he Noud! bedankt voor de complimenten, we stuurden je een mail voor onze email database we vroegen wanneer er een feestje is voor een volgende verjaardag het woord feest kon je de mailing invullen... he Noud! bedankt voor de complimenten, we stuurden je een mail voor onze email database we vroegen wanneer er een feestje is voor een volgende verjaardag het woord feest kon je de mailing invullen niet bij het bestellen!

Marian

We hebben heerlijk gegeten en onze gasten waren ook erg tevreden. Er was meer dan genoeg met verrassende smaken. Dit gaan we vaker doen.

snel besteld , keurig geleverd.