Basisschool PCB De Parel

Het was ruim voldoende -> de hapjes en dessertschaal waren goed gevuld EN smaakten uitstekend!
De bezorging was vriendelijk en goed.

De hoeveelheid, de smaak en diversiteit.

Het zag er goed uit. en was heerlijk. naar mijn wens een beetje zout

Jos Becks

Ik heb voor de eerste maal besteld bij Hapjesschaal.nl. De ervaring die ik heb gekregen is een zeer positieve. Keuze maken moeilijk maar werd zeer goed te woord gestaan door Johan. Communicatie... Ik heb voor de eerste maal besteld bij Hapjesschaal.nl. De ervaring die ik heb gekregen is een zeer positieve. Keuze maken moeilijk maar werd zeer goed te woord gestaan door Johan. Communicatie vanaf het eerste moment erg vriendelijk en ter zake kundig, levering van de bestelling goed verzorgt en op de afgesproken tijdsbalk. In en stevige door waarbij de producten niet konden verschuiven. Heerlijke gerechten en voldoende, we hadden zelfs over. Cijfer geven zeg maar gewoon een dikke negen. Zou ik hier weer bestellen, zeker weten en ik kan het sterk aanraden Ik zou zeggen DOEN !!.

Kwaliteit prijs verhouding erg goed. Levering binnen de gestelde tijdsbalk. Goede duidelijke communicatie. Bovenal een heerlijke ervaring

Nel

In een woord Super! , geweldig mooi opgemaakt en niet te vergeten heerlijk.

Heel fijn de communicatie, waardeer ik enorm, net zoals de hapjes. Echt voortreffelijk.

Frans van Dijk

Rond 12.00 uur werd de bestelling afgeleverd. Mooi op tijd dus. Goede uitleg.

Mooie opmaak. Veel variatie in zowel koude als warme gerechten.

Ingrid

Goed en lekker en mooie presentatie van de hapjes.

Nette presentie van de hapjes je hoeft er niets meer zelf aan te doen.

Patricia

Goed, alleen de broodjes en wraps smaken een beetje hetzelfde

Netjes ingepakt

Coby Diepenhorst

De hapjes waren heerlijk en de bezorging was prima

Mandy ligtvoet

Ziet er allemaal super uit! Gisteren voor de tweede keer een hapjesplaat besteld en ook deze keer was het hartstikke lekker. Bezorging ook heel goed en netjes op tijd. Bedankt weer!

Linda Sappema

Mooie stevige dozen, veel variatie en mooi opgemaakte schalen.

Goede stevige dozen die je zo neer kunt zetten. Top!!