Basisschool Meerdijk

Goede ervaring. De hapjes waren erg lekker.

Goede bereikbaarheid. Zeer klantvriendelijk.

L.Janssen

Heerlijke hapjes, prima service

Lekkere hapjes, netjes verzorgd, zag er mooi uit, goede communicatie.

Lambert&Jolanda van de Laar

Super!!!!! Een dikke100?

Liesbeth

Onze ervaring met hapjesschaal is uitstekend. Goede uitleg aan de telefoon gekregen

Voldoende eten voor de aangegeven personen. Alles zag er keurig uit en werd geleverd op afgesproken tijd.

Sandra de Kloe

Super!!!

Prachtige schalen en lekker!

Henny

De presentatie van zo'n schaal is een feest om te ontvangen. Dat was het zeker voor onze vrienden, waarmee wij hen hebben verrast. De hapjes smaakten goed. Goede verdeling van hartig en zoet. Van... De presentatie van zo'n schaal is een feest om te ontvangen. Dat was het zeker voor onze vrienden, waarmee wij hen hebben verrast. De hapjes smaakten goed. Goede verdeling van hartig en zoet. Van de broodjes en wraps was ons niet duidelijk WAT we aten. Misschien een tip om een beschrijving bij te doen. De service, per telefoon, mail en sms waren goed en vlot.

Zoals hierboven beschreven; de presentatie van de high tea schaal is een feest om te ontvangen.

Koenders

Al bij verschillende bedrijven hapjes besteld, echter hier waren we wel even stil van. Het zag er schitterend uit smaakte ook zoals het eruit zag en de bezorging was uiterst prettig. Goede sms en... Al bij verschillende bedrijven hapjes besteld, echter hier waren we wel even stil van. Het zag er schitterend uit smaakte ook zoals het eruit zag en de bezorging was uiterst prettig. Goede sms en mail service . De broodjes en het zoute brood waren echt zalig

Uitstraling smaak vriendelijk

Verstraate

Ziet er heerlijk uit en zo smaakt het ook!

Goed verzorgd en leuk gepresenteerd

Iet koster

Gisteren van jullie de hapjes,broodjes en vega schaal mogen ontvangen. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het uitmuntend goed was. Onze gasten waren er ook erg over te spreken.
Onze dank...
Onze dank hiervoor. Service is ook prima, zeer vriendelijk.
Iet koster

Kwaliteit van de hapjes was perfect en ook de sevice.

I. Bogaards

Dit gaan we zeker vaker doen! Heerlijke hapjes, ruime keuze, mooi geserveerd en feestelijk ingepakt. Kregen complimenten van de gasten! Ook de service was uitstekend. Keurig in het aangegeven... Dit gaan we zeker vaker doen! Heerlijke hapjes, ruime keuze, mooi geserveerd en feestelijk ingepakt. Kregen complimenten van de gasten! Ook de service was uitstekend. Keurig in het aangegeven tijdvak thuis gebracht.