De vloerendesigner

Heerlijke gerechten top!!!

Wordt op tijd bezorgd en heerlijk eten

Donk

T zag er goed uit, netjes op tijd enzo.
Alleen t was iets te gekruid. Da's jammer daar waar er ook iets teveel saus opzat.
Misschien een extra keuze in t bestellen ipv allee n opmerking...
T zag er goed uit, netjes op tijd enzo.
Misschien een extra keuze in t bestellen ipv allee n opmerking kunnen plaatsen aangezien je daar niet zo snel aan denkt.
Mvgrt

Snel, service, mooi opgemaakt.

Reactie Hapjesschaal:

leuke reactie! stevig gekruid en wat extra saus dat is ons handelsmerk en ook ons succes!

RvdH

Lekker gegeten. Duidelijke website. Alleen de communicatie mbt de levering kan beter. Als je aanbied om 15min voor levering te bellen dan moet je dat ook doen.

Eten was heerlijk.

Reactie Hapjesschaal:

hallo rob! bedankt voor je lovende woorden, in de sms die je krijgt met je unieke levertijd vragen we of je desgewenst gebruik wilt maken van het bellen van te voren, je kunt dan op de planning... hallo rob! bedankt voor je lovende woorden, in de sms die je krijgt met je unieke levertijd vragen we of je desgewenst gebruik wilt maken van het bellen van te voren, je kunt dan op de planning reageren en we zullen je bellen vlak voor levering, we denken dat je het woordje desgewenst hebt gemist.

j. vinken

Lekker!
makkelijk te bestellen via de site.
breng en ophaalservice is top.

lekker, gevarieerd.

Frans mutsaerts

Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen. Van het bestellen tot aa. De het ophalen.

Duidelijke afspraken via berichtjes. Klant vriendelijk. En niet te vergeten het eten was super.

Baartmans

Was heel lekker

Netjes en goed verzorgd af gegeven

Hellen Sloots-Kat

Allemaal lekkere hapjes! Zien er ook verzorgd en heerlijk uit; het oog wil ook wat natuurlijk!

Keurig op tijd afgeleverd door een vriendelijke en vrolijke bezorger! Presentatie is super. Kwaliteit uitstekend en ook nog lekkere en leuke extraatjes in de box.

john

Het was een leuke en lekkere ervaring is voor herhaling vatbaar
Het was een leuke en lekkere ervaring is voor herhaling vatbaar
1 puntje van kritiek ik had verwacht dat jullie ook een mail sturen als het opgehaald was dat zou fijn zijn ik was op het werk en zie pas bij thuiskomst dat het opgehaald is terwijl het wel gezegd is dat jullie dat zouden doen

afspraak na komen en dat er rekening gehouden wordt met de wens van de klant

J.Weijtmans

Zijn erg tevreden, en hebben nu al voor de 2de maal besteld. De hapjes zijn zeer goed verzorgd en smaken heerlijk. Zijn mooi en compact , en de service is geweldig. Alles volgens afspraak.

Goed en netje verzorgd. Goede kwaliteit. Houden zich keurig aan de gemaakte afspraken. Krijgen netjes bericht over de bestelling en de bezorging. Top bedrijf.

B. Swinkels

Netjes volgens afspraak geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is prima

Verzorging, versheid, smaak.