Eveline de,Bruijn-Diekmann

De hapjes waren heerlijk, zag er super uit. We hadden zelf nog een macaronischotel voor erbij gemaakt, maar dat was zeker niet nodig qua hoeveelheid hapjes dat we kregen....... dus kunnen we nog een... De hapjes waren heerlijk, zag er super uit. We hadden zelf nog een macaronischotel voor erbij gemaakt, maar dat was zeker niet nodig qua hoeveelheid hapjes dat we kregen....... dus kunnen we nog een dagje eten van dit lekkers. De service was ook super! Gaan we zekers herhalen bij een volgend feestje.

Bij eventuele vragen reageert u snel, vriendelijke mensen bij bezorging, het ophalen van leenmateriaal gaat ook snel, super geregeld!

van Oort

Zeer gesmaakt

Levering op zon- en feestdagen mogelijk

Steegers

Heerlijke hapjes!

Heerlijk, uitstekende service!

Saskia Boudewijns

Het was een prima ervaring zeker voor herhaling vatbaar, 1 klein aandachtspuntje, de schalen op koelkast breedte, nu hebben we de mooie opgemaakte schaal moeten verdelen in kleine bakjes voor de... Het was een prima ervaring zeker voor herhaling vatbaar, 1 klein aandachtspuntje, de schalen op koelkast breedte, nu hebben we de mooie opgemaakte schaal moeten verdelen in kleine bakjes voor de koelkast.

De afspraken zijn nagekomen

Reactie Hapjesschaal:

hoi Saskia! hapjes niet in de koeling plaatsen na de levering maar nuttigen op kamertemperatuur. jammer voor de smaak en de opbouw van de schaal

Romy

Super! Hele lekkere hapjes en fijne gemakkelijke bezorgservice.

Netjes geleverd en ook op tijd. Hartige hapjes prima, zoete hapjes veel hetzelfde en niet de variatie zoals op het internet vermeld.

Mooie presentatie

Mirella

Was heerlijk! Levering prima. Zag er mooi uit. Broodjes erg gekruid, veel ongeveer dezelfde smaak.

Schormans

Super service en de hapjes smaken superlekker!!

Mooi, goed, en makkelijk om op tafel te zetten.

jose van ballegooij

T was allemaal superlekker

van de Winkel

Prima organisatie, goede communicatie en duidelijk gericht op de klant. De schaal werd keurig op tijd afgeleverd, en zag er uitnodigend uit. Het was duidelijk niet zomaar een een schaal maar met... Prima organisatie, goede communicatie en duidelijk gericht op de klant. De schaal werd keurig op tijd afgeleverd, en zag er uitnodigend uit. Het was duidelijk niet zomaar een een schaal maar met zorg samengesteld en ook een prima presentatie. De smaak was oké. Om toch een minpuntje te noemen dan was dat de hoeveel saus die gebruikt werd waardoor de hapjes (m.n. broodjes / wrapjes) wat te vettig werden. Zonder overdaad aan saus zou het zeker een 10 geweest zijn.

Organisatie - communicatie. Keurige bevestiging, e=-mailtje de dag voor levering en een SMSje. Dat gaf een vertrouwd gevoel