Viev

Een bedrijf met hart voor de zaak! Hartelijk personeel en een groot assortiment.

Snelle levering, Perfect de afspraak nagekomen en bellen vóór levering

Nathalie

Helemaal Top!

Presentatie, versheid vd producten, makkelijk bestellen, levering aan huis

Van buren

De hapjes waren echt heerlijk. Makkelijk warm te maken en heerlijk van smaak. De toetjes vielen ons tegen. We hadden op de foto spekkoek, brownies enz gezien. Helaas kregen we dat niet, maar Kregen... De hapjes waren echt heerlijk. Makkelijk warm te maken en heerlijk van smaak. De toetjes vielen ons tegen. We hadden op de foto spekkoek, brownies enz gezien. Helaas kregen we dat niet, maar Kregen we droge donuts. (Waar we hier echt niet van houden)

Mals, lekker van smaak, goede hoeveelheid. Goede service, mooi optijd bezorgd

Anouk

Het was zalig en super verzorgd!

Corry van der Heijden

Vandaag de hapjes ontvangen, heerlijk was het en super verzorgd, voor herhaling vatbaar

Duidelijke communicatie

Prospeqtive

Was weer geweldig. Royale hoeveelheid en lekker!

Derks

Zeer goede service, zeker voor herhaling vatbaar. Eten was heerlijk. We vonden alleen de dressing op de wrap en het brood te overdadig waardoor je niet meer het brood kon proeven. Vlees en koude... Zeer goede service, zeker voor herhaling vatbaar. Eten was heerlijk. We vonden alleen de dressing op de wrap en het brood te overdadig waardoor je niet meer het brood kon proeven. Vlees en koude hapjes waren prima gekruid.

Juiste porties, duidelijke communicatie

Inge Voermans

Alleen maar lof! Het eten is lekker, meer dan voldoende, de service is goed. Zeker een aanrader!!

Communicatie, service, eten is lekker

A van der Vleuten

Voor de 2e keer , heerlijk genoten van het eten van hapjesschaal.

Het gemak dat alles netjes op tijd geleverd in feestelijke bakjes

Marylou Bovee

De service was erg goed, flexibiliteit ook. De hapjes hebben heerlijk gesmaakt! Als tip heb ik: vermeld op de site (ongeveer) de stuksaantallen van de hapjes, dat rekent gemakkelijker uit per... De service was erg goed, flexibiliteit ook. De hapjes hebben heerlijk gesmaakt! Als tip heb ik: vermeld op de site (ongeveer) de stuksaantallen van de hapjes, dat rekent gemakkelijker uit per persoon. En de hapjespan die wij kregen, was erg beschadigd. Hij werkte nog prima maar het oogde wat "armoedig". Misschien met de tijd vervangen? Verder alles top. Bedankt!

Flexibiliteit, u vergat onze pan maar bracht hem daarna direct en omdat wij er niet meer waren, naar een ander adres. Heel fijn! Tevens vroegen wij de pasta te vervangen en dit was keurig gedaan.