Yvonne

De wraps hebben heerlijk gesmaakt met de 4 soortenvulling waren lekker evenals de toppings.

Van Esch

Goede communicatie. Lekkere hapjes. Duidelijke afspraken over brengen en halen.

Duidelijke levering. Goede prijs kwaliteit.

Voortman

Super wat betreft communicatie, uitstraling en presentatie!! Wrap conceot is super leuk en gezellig maar voorca 6 personen. Het was voor ons iets te zout maar verder erg lekker en gezellig. Tip om... Super wat betreft communicatie, uitstraling en presentatie!! Wrap conceot is super leuk en gezellig maar voorca 6 personen. Het was voor ons iets te zout maar verder erg lekker en gezellig. Tip om houten of kunststof lepels voor pannetjes mee te geven. Bleken erg veel krassen onder in de pannetjes te zitten.

Top presentatie en communicatie

Polak

Hapjes waren heerlijk. Goeie service. Vriendelijk personeel

Erg klantvriendelijk

Paul Vermetten

In 1 woord FANTASTISCH, hele duidelijke en mooie bestel site, bestellen en betalen eenvoudig, je wordt netjes op de hoogte gehouden van het afleveringen, een erg vriendelijke dame die de bestelling... In 1 woord FANTASTISCH, hele duidelijke en mooie bestel site, bestellen en betalen eenvoudig, je wordt netjes op de hoogte gehouden van het afleveringen, een erg vriendelijke dame die de bestelling kwam brengen op de afgesproken tijd en keurig 5 minuten vantevoren even gebeld, en niet onbelangrijk, de inhoud van de schaal was echt ZAAAAAALIG, we hebben er met zn allen heerlijk van genoten!!!! Kortom, voor herhaling vatbaar!

Rutger coomans

Tip

Keuzes en uitstraling

cloin

Wat een leuk bedrijf! de mini broodjes zijn heerlijk, ook het zoute brood vonden we erg lekker. je word echt in de watten gelegd. het eten op kamertemperatuur is idd beter als koud

website! gemak! hoeveelheid! opmaak! vriendelijkheid!

schoonderwal

Alles volgens afspraak en zonder moeite

KoWa Bouw

Service was prima en de hapjes waren heerlijk.

IJpelaar

Eigenlijk kan ik geen negatieve dingen verzinnen! Leuk opgemaakt en verschillende mensen vroegen waar we de schaal hadden besteld!