Marian van logten

Mooie presentatie

D.

Beste meneer/mevrouw,

Beste meneer/mevrouw,

Ondanks dat wat ik heb gekregen erg lekker was, ben ik toch niet helemaal tevreden. Ik had de hapjesschaal van €67.95 besteld, maar niet alle producten die op de afbeelding staan werden geleverd. Er zaten geen brownies, geen eclaires (die roze gekleurde gebakjes?), en ook niet die geelgekleurde gebakjes bij. In ruil daarvoor kregen we 6 kleine carrot cakes (erg weinig vergeleken met wat er in ruil voor bij had moeten zitten). Kortom: het aantal zoete gebakjes dat ik heb gekregen was veel minder dan wat er op de afbeelding staat..
Ook klopten de broodjes niet. Op de afbeelding ziet het eruit alsof er verschillende broodjes bij horen (onder andere met brie). Ik heb daarentegen 12 precies dezelfde broodjes gekregen.

Dus ondanks dat het erg lekker was, vind ik het jammer dat ik niet precies heb gekregen waarvoor ik betaald heb. Ik zou het fijn vinden als dit of op de website staat (dat het menu wellicht kan afwijken van wat er op de website staat) of als ik vantevoren hierover gecontact zou worden. Ik betaal namelijk (een redelijk bedrag) voor wat ik op het plaatje zie en niet voor minder en andere producten.

Wat ik heb gekregen was erg lekker.

Reactie Hapjesschaal:

jammer, u had toch echt een andere schaal besteld we hebben het bewijs naar u op gestuurd, teleurstelling staat bij u boven eerlijkheid.

annemieke baetsen

Hapjes waren weer erg lekker en waren nog lekker vers.
Hapjes waren weer erg lekker en waren nog lekker vers.
jammer dat in de mini cheesburgers voor in de oven een plastic prikker zat. gelukkig keek ik nog even in de oven. ze begonnen al te smelten. misschien verstandig om de gebruiksaanwijzing toe te voegen bij de bestelling. (staat wel op de site)
verder jammer dat er folders bijgevoegd worden die niet hier gelden.

lekker. goed verzorgd. netjes op tijd bezorgd.

Reactie Hapjesschaal:

he annemieke! leuk dat je zo tevreden bent. de prikkers voor in de oven zijn speciaal ovenbestendig, op de grote folder staat ons hele assortiment. tot snel

Marion

Eerste keer besteld
Het ziet er echt zo uit als op de foto
Het was heerlijk
En Goede service
Hier ga ik vaker bestellen
Top

Het ziet er net zo uit als op de foto,s

Melanie

Fantastisch

Veel keuze
Website is overzichtelijk
Goede communicatie
Goede kwaliteit van de hapjes
Door de hapjespannen en hoe de tapas zijn verdeeld, ziet de tafel er super mooi uit.

A. Dekkers

Leuke en kleurrijke opmaak van de schalen, de broodjes waren erg smakelijk. Fijn dat het kleine broodjes zijn zodat je van alles wat kan proeven. Ook de hapjes en de wraps waren erg smakelijk,... Leuke en kleurrijke opmaak van de schalen, de broodjes waren erg smakelijk. Fijn dat het kleine broodjes zijn zodat je van alles wat kan proeven. Ook de hapjes en de wraps waren erg smakelijk, alsmede de toetjes.

zie ervaringen.
Dit was onze eerste keer dat we iets bij hapjesschaal.nl hebben besteld maar zeker niet de laatste.

Leermakers

Prima geregeld en lekker eten

Alles

Gijsbers

Een hapjesschaal besteld via deze site, voor ruim 80 euro aan eten besteld. Nadat het te vroeg bezorgd werd hebben we de doos open gemaakt. Alles was slap, muf en smaakloos. Verder zat het eten... Een hapjesschaal besteld via deze site, voor ruim 80 euro aan eten besteld. Nadat het te vroeg bezorgd werd hebben we de doos open gemaakt. Alles was slap, muf en smaakloos. Verder zat het eten onder de confetti die aan het eten geplakt zat. De broodjes waren slap, de gehaktballetjes waren smaakloos en de rest was ook het geld niet waard. Zonde van het geld. Een grote teleurstelling, want het was een verjaardagsdiner.

De doosjes op de schaal zaten goed vastgelijmd.

Reactie Hapjesschaal:

jammer dat je de teleurstelling dat we een uurtje eerder waren dan gepland, niet van je af hebt kunnen zetten, sandwich is altijd zacht, check onze andere reviews!

Lotte

Prachtig concept. Het zoute knoflook en tomatenbrood is werkelijk zalig, alles leuk verpakt , hier word je echt gekieteld als klant

Goede aparte smaken, vriendelijk , makkelijke site, sterke sms functie.

HENDRIKS

Zeer goed

hoeveel heid, kwaliteit, vriendelijkheid personeel