van Ham

De hapjes waren overheerlijk, netjes opgemaakt en feestelijk verpakt.
De hapjes waren overheerlijk, netjes opgemaakt en feestelijk verpakt.
Wel jammer dat de schalen met zoete gerechtjes totaal niet overeen kwamen met het bestelde artikel en beiden hetzelfde gevuld waren ipv twee verschillende schalen zoals besteld

Kwaliteit, representatief, lekkere hapjes

Patricia Roes

In een woord: fantastisch! De hapjes waren heerlijk, keurig verzorgd. Bezorging met afspraak de box achter de poort weg te zetten. Keurig achtergelaten onder een afdekzeiltje wat ik had klaargelegd.... In een woord: fantastisch! De hapjes waren heerlijk, keurig verzorgd. Bezorging met afspraak de box achter de poort weg te zetten. Keurig achtergelaten onder een afdekzeiltje wat ik had klaargelegd. Dus wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Het zag er keurig verzorgd uit! Ook fijn via sms te communiceren over bezorging en tijd

Paul Noijen

Echt super

Van bestellen tot leveren alles was goed.

Saskia Schapendonk

De High Tea was super, heerlijke broodjes, wraps en lekkere zoetigheden.

Snelle levering en vriendelijk personeel

Bianca Seure

Super lekkere hapjes en zeer ruime hoeveelheid broodjes en wraps bij de high tea. We hebben ervan gesmuld! Kleine tip om het nog mooier te maken: lever ook een etagère mee ,(bijv. van karton), om... Super lekkere hapjes en zeer ruime hoeveelheid broodjes en wraps bij de high tea. We hebben ervan gesmuld! Kleine tip om het nog mooier te maken: lever ook een etagère mee ,(bijv. van karton), om het leuk op te dienen. Verder top!

Bernadette koster-iriks

Dit is de 2e x dat ik bij hapjesschaal.nl bestel.
Ze hebben een goed service vriendelijk optijd geleverd.
En de hapjes zijn heerlijk.
Ga hier zeker meer gebruik van maken.

Jolanda Kempen

Goed verzorgd, op tijd geleverd e het was heerlijk.

Mooie presentatie

H. Lokken

Geweldige service, en heerlijke hapjes. Een aanrader, voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk bedrijf, na vragen over een allergie, goed en vriendelijk gereageerd.
Komen tussen de opgegeven tijd bezorgen. Al met al een net en vriendelijk bedrijf met een duidelijke website.

Bob Ranzijn (privé)

De hapjesschaal bedoeld als high tea, was zeer uitgebreid en erg lekker. Het was meer dan voldoende voor 2 personen. Het zag er ook erg mooi uit. De service was prima; vriendelijk te woord gestaan... De hapjesschaal bedoeld als high tea, was zeer uitgebreid en erg lekker. Het was meer dan voldoende voor 2 personen. Het zag er ook erg mooi uit. De service was prima; vriendelijk te woord gestaan en de levering was binnen de opgeven tijdsperiode. Zeker voor herhaling vatbaar.

Schaal zag er aantrekkelijk uit.
Smaakte prima.
Snelle levering (ondanks late bestelling).

Van Stiphout Schilderwerken

Keurig op tijd geleverd, het zat super mooi verpakt en smaakte heerlijk.

Ziet er goed uit, lekker en heel makkelijk. Je zet het zo op tafel.