Kiki

Heel goed!

Hapjes waren lekker vers, smaakte goed en optijd geleverd

monique tijs

Heerlijke broodjes, heel divers, levering op de afgesproken tijd. kortom:TOP

diverse broodjes, wraps, heerlijke smaken, goed verzorgd, ziet er super mooi uit allemaal

Coppens

Erg tevreden, alleen jammer dat de macarons waren vervangen door eclairs (soort soesjes) en bij bonbons verwacht je geen verpakte chocolaatjes.
Maar drie soorten thee.

Mooi opgemaakt

Leonie Dil

Het was heerlijk eten en de service was ook erg netjes. Een tip: de snoepjes die op de schaal lagen, waren helemaal klef geworden. Misschien is het een idee om deze in een plastic zakje te doen?

Erg fijn dat het eten de hele dag goed is gebleven.

Iris Erkelens

Ik had de high tea en vegetarische hapjes besteld. De high tea was ontzettend lekker, wij waren met 7 personen. De zoete dingen waren wat aan de weinige kant. Van de hartige dingen was het jammer... Ik had de high tea en vegetarische hapjes besteld. De high tea was ontzettend lekker, wij waren met 7 personen. De zoete dingen waren wat aan de weinige kant. Van de hartige dingen was het jammer dat alles met vlees was. Verder waren alle hapjes ontzettend lekker.

Op tijd geleverd, goed eten,

Rijnsburger

Heerlijk eten en goede bezorgservice

Snel besteld, goede bezorgservice

M,Hurkmans

Zeer tevreden, zag er feestelijk verzorgd uit, en smaakte fantastisch.

De leuke mails en een video van het klaarmaken in uw keuken,de strik met gekleurd lint om de schalen,en een bedankje met snoepjes,erg leuk!!!

Joey

De hapjes op de schaal waren erg lekker en leuk gepresenteerd.

presentatie en smaak

P Esten

Goed verzorgd,zag er super uit en was heerlijk
Alleen de hotdogs zat wat minder vlees in waardoor broodje erg droog was?
De rest in een woord ?

Verzorging super
Wad heerlrijk,was gewoon top!
Zeker nog eens bestellen

wesley hensen

Bij jullie is het altijd lekker,toen het gebracht werd liep het water me al in de mond,hellaas moest ik nog effe wachten
En dat gezicht van mijn allerliefste mama schrijft boekdelen toen jullie...
En dat gezicht van mijn allerliefste mama schrijft boekdelen toen jullie aan de deur stonden.Dit zal zeker niet de laatste keer zijn
ik ga samen met mama eens kijken wanneer de volgende keer komt,en daar kijk ik nu al naar uit
dankje wel toppertjes dat ik mijnmoeder zo kon verassen

super lekker,meer dan genoeg ,mooi verpakt en gebracht door vriendelijk personeel