Thamara

Ik wou eerst de High Tea bestellen, dat lukte niet. De High Tea kost €75 en je moet minimaal aan €80 bestellen. Erg vervelend.

Gelukkig was de moederdagbox de oplossing, maar hier zaten...

Gelukkig was de moederdagbox de oplossing, maar hier zaten wel andere dingen in dan dat ik origineel wou.

De moederdagbox zat daarnaast vol met fotootjes van een hele blije man. Dat vond ik een beetje raar. Ik snap dat jullie reclame willen maken, maar dat kan wel iets subtieler. ;-)

Verder een goede service. Ook fijn dat je een smsje ontvangt voor de bezorging zodat je deze kan tracken.

Stevige doos. Alles was netjes ingepakt. Smaakte goed. Veel variatie.

Reactie Hapjesschaal:

hallo! leuke reactie, echter geld de 80 euro besteding enkel als je ver bij onze werkplaats vandaan woont, je zult begrijpen dat we niet voor een paar tientjes 300 kilometer kunnen rijden, daar we... hallo! leuke reactie, echter geld de 80 euro besteding enkel als je ver bij onze werkplaats vandaan woont, je zult begrijpen dat we niet voor een paar tientjes 300 kilometer kunnen rijden, daar we toch idereen van hapjes willen voorzien hebben we soms een vanaf besteding ingevuld.

M

Super makkelijk en snel bestellen, snel en gratis geleverd! En alles super lekker

Lekker en goed eten, fijn dat je er een pan bij krijgt en alles in makkelijke schaaltjes zit.

Ilona de Wit

Goed verzorgt. Geleverd op afgesproken tijd.

Afspraak is afspraak en geheel ziet er geweldig uit.Minpuntje is dat alles voor 6-10 personen (minimaal) en je niet kunt bestellen onder de € 80,00.

S van Kempen

De hapjes waren lekker, alleen lag de hele doos overhoop waardoor het er echt niet meer smakelijk uitzag... erg jammer want het was een verrassing voor mijn moeder..
Tip: verpak de...
Tip: verpak de verschillende hapjes ook even in een apart bakje/plastic of maak schotten in de doos?

Leuk ingepakt, goede service in de zin van het op tijd leveren, netjes eerst bellen dat het bezorgd wordt. Bijzondere, lekkere en diverse gerechtjes.

Mignon Schaap

Niet echt best. Besteldatum stond open (groen) maar na bevestiging bestelling en betaling via creditcard kwam de melding dat er niet bezorgd zou worden omdat bestelling ca. 1/2 uur na 12.00 uur is... Niet echt best. Besteldatum stond open (groen) maar na bevestiging bestelling en betaling via creditcard kwam de melding dat er niet bezorgd zou worden omdat bestelling ca. 1/2 uur na 12.00 uur is gedaan. Op zich kan dat de regel zijn maar sluit dan ook de mogelijkheid van bestellen uit (rood maken van datum)
Slechte niet echt klantgerichte ervaring dus.

Zie bovenstaand

Chantal

Al meerdere malen besteld, gaat eigenlijk altijd goed

vriendelijke mensen, duidelijke afspraken, lekker eten

Nelly v/d Heijden

Makkelijk besteld en op tijd geleverd

Marlies Kooremans

Top geregeld!

Lekker!

De been

Super bedrijf vlug met reactie op vragen

Goede info over je bestelling nette bezorging altijd erg vriendelijk

Jolanda

Het was heerlijk, helaas de communicatie van de bezorging ging niet helemaal goed ..
Waardoor mijn zoon en schoondochter het hebben gemist .door verkeerd tijdstip.
Maar de hapjes waren...
Waardoor mijn zoon en schoondochter het hebben gemist .door verkeerd tijdstip.
Maar de hapjes waren heerlijk

Prima kwaliteit ..netjes verpakt ..