Geen bedrijf

Waardeloos bedrijf slechte beoordelingen worden niet geplaatst is niet te eten punt uit

Reactie Hapjesschaal:

alle reviews worden geplaatst dit gebeurd door de feedback Company! die ontzorgen ons daarin.zeer professioneel bedrijf. uw feedback slaat kant nog wal en was een vooropgezette.. hetgeen u heeft... alle reviews worden geplaatst dit gebeurd door de feedback Company! die ontzorgen ons daarin.zeer professioneel bedrijf. uw feedback slaat kant nog wal en was een vooropgezette.. hetgeen u heeft besteld was niet het geen u voor ogen had uw eigen verkeerde keuze kan gebeuren overkomt iedereen wel eens. om daarna in deze tijd een bedrijf te stalken en te bedreigen is ook voor ons nieuw. dienstverlening kun je soms aanpassen het karakter van de mens niet. het zal er wel bij horen tegenwoordig. wij laten ons er niet door beïnvloeden en kijken naar de toekomst samen met onze fantastische klanten.

Romy

Hele goed service en de hapjes smaakte allemaal heel lekker! Voor ieder wat wils in de high tea box. Enige toevoeging, zoet en hartig zit in deze box door elkaar, wellicht een idee om dit de... Hele goed service en de hapjes smaakte allemaal heel lekker! Voor ieder wat wils in de high tea box. Enige toevoeging, zoet en hartig zit in deze box door elkaar, wellicht een idee om dit de scheiden van elkaar.

Bezorging gaat soepel
Lekkere hapjes

marilou kurvers

Super lekkere hapjes , goede service en snel geleverd.

Brands

Heerlijk

Uitstraling

Shirley Davies

Geweldig bedrijf, met heerlijke hapjes. Komt alle afspraken na.

Geweldige service. Komt al zijn afspraken na. Zeer Klantvriendelijk en professioneel

Susan

Mooi op tijd bezorgt volgens afspraak. En de hapjes en broodjes waren heerlijk.

Geen bedrijf

Het was wederom weer fantastisch

Het is een flinke schaal, voor iedereen keuze genoeg.

Oomen

De bezorging was netjes en mooi verpakt.

Mooi verpakt
Touch of Pasen ook leuk
Genoeg voor ons gezin van 5

Liek Schriek

Heel erg lekker ! Zag er top uit en smaakte verrukkelijk !

Ad

Het was super lekker