Vermaas

Goede, en nette service
Goede, en nette service
Nu met Pasen besteld en alles smaakte goed en was perfect op smaak. De wraps en het vlees waren heerlijk. Met zorg bereid. Al vele malen met kerst en sinterklaasavond bestelt. Dan wisselt het vaak wat betreft smaak en het vlees en de wraps. Dan is het lekker, maar niet meer dan dat. Nu met pasen: SUPER!!

Klantvriendelijk
Goede service

Huijberz

De hapjes waren net zo als altijd heerlijk

Goede service, kwaliteit, vriendelijke bezorging

Michielsen

Heel goed en lekker

netjes opgemaakt. betaling bij levering

S v Erp

Prima, het was echt heerlijk, vooral de hamburgers.

Op tijd geleverd, fijne service, lekker gegeten

van den Elzen

Een goede service en het zag er mooi uit. Het eten was echt héérlijk

Theeke

De hapjes zijn absoluut allemaal heerlijk. Een redelijke hoeveelheid voor de prijs. Ik vond het alleen een nadeel dat de platen waar de hapjes op bezorgd werden te groot waren voor in de koelkast.... De hapjes zijn absoluut allemaal heerlijk. Een redelijke hoeveelheid voor de prijs. Ik vond het alleen een nadeel dat de platen waar de hapjes op bezorgd werden te groot waren voor in de koelkast. Hierdoor moet moet het hele pakket uit elkaar gehaald worden om de hapjes in de koelkast te plaatsen. Ook vond ik de confetti op de schalen echt niet handig.

Kwaliteit en enthousiasme

Reactie Hapjesschaal:

hallo theo! bedankt voor je reactie...zoals aangegeven op de site in de mail en in de sms niet in de koeling plaatsen. we bezorgen 7 dagen per week zodat het dezelfde dag genuttigd word, hapjes niet... hallo theo! bedankt voor je reactie...zoals aangegeven op de site in de mail en in de sms niet in de koeling plaatsen. we bezorgen 7 dagen per week zodat het dezelfde dag genuttigd word, hapjes niet koud eten.smaklelijke groeten

Van de wiel

Wij zijn erg tevreden. We hadden voor 12 personen besteld en we hadden ruim voldoende

Voldoende eten. Super presentatie . Zeer vriendelijke bezorger . Lekker eten

Leo Embregts

De persoon die het kwam brengen was heel vriendelijk en heeft op een nette wijze de spullen afgeleverd.

Heel veel eten , en mijn familie vond het heerlijk en zouden zeker als ze een feestje hebben bij Hapjesschaal op de site gaan kijken.

monique bos

Goed op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Eten was overheerlijk.

Vandaag besteld en morgen al in huis

Yvonne

Wrap maken is een echte aanrader!
Goede kwaliteit en ruim voldoende wraps en topics.

Goede service en top kwaliteit van de geleverde producten!