Marc Swaans

Hapjes werden op tijd geleverd . Maar wat ik niet van jullie gewent ben dat de hapjes in lage kartonnen dozen geleverd werden . Normaal gesproken liggen deze netjes op een zwarte plank / dienblad.... Hapjes werden op tijd geleverd . Maar wat ik niet van jullie gewent ben dat de hapjes in lage kartonnen dozen geleverd werden . Normaal gesproken liggen deze netjes op een zwarte plank / dienblad. Had dan de hapjes op losse zwarte plastic schalen verpakt dan kun je deze wel op tafel zetten , dat gaat niet met kartonnen dozen .
Tevens zaten de brouwnies & en roze roomsouzen er niet bij.

goede smaak

Basten

Lekkere hapjes. Goede service

Zie hiervoor

P van der Linden

In 1 woord was het geweldig

Het was heerlijk

Winnie keldermans

Het zag er weer fantastisch uit. Heerlijk gegeten.

Veel variatie, niet koelen, veel kleine hapjes

ad

Tijdens deze vervelende paasdagen toch nog een lichtpuntje verzorgd door Hapjesschaal.nl we hebben 2 schalen voor 4 personen besteld, ze maakten echt heerlijke en zagen er prachtig uit! morgen eten... Tijdens deze vervelende paasdagen toch nog een lichtpuntje verzorgd door Hapjesschaal.nl we hebben 2 schalen voor 4 personen besteld, ze maakten echt heerlijke en zagen er prachtig uit! morgen eten we de restanten op.

ziet er feestlijk uit, heerlijke smaken vriendelijke bezorger.

lotte van maanen

Op eerste paasdag voor 120 filialen de 4 personenschaal laten bezorgen, wat was een het een succes en wat een leuke en smakelijke reacties hebben we gekregen. wat hebben we genoten

aparte smaken echt lekker, vriendelijke en zeer duidelijke service knappe prestatie

Van de Goede interim management

Wat een fantastische service! Gewoon op eerste paasdag bezorgd!

Kwaliteit/prijs verhouding is echt geweldig! Zeer smakelijk, fantastische bezorg- en afhaalservice!

Leroy

Mooi en netjes verzorgd. Super

Netjes en op tijd

John Donkers

Prima service, heel aardige bezorgster, heel correct en bovendien ook nog eens heel lekker (de hapjes bedoel ik, natuurlijk....). Het is nog niet op, dus we genieten er straks nog een keer van.... Prima service, heel aardige bezorgster, heel correct en bovendien ook nog eens heel lekker (de hapjes bedoel ik, natuurlijk....). Het is nog niet op, dus we genieten er straks nog een keer van. Fijne Pasen gewenst voor jullie hele team!!

Makkelijke om te bestellen en de wijze van betalen, heel feestelijk verpakt. Geweldige service, een aanrader!

Marion

Wij hebben genoten van jullie service. Zo gemakkelijk en echt lekker!

Precies volgens afspraak en lekker vers.