Alex en Angela

Wederom heerlijk gegeten!!
Wederom heerlijk gegeten!!
Alleen had ik mezelf al helemaal verheugd op brood (met pesto?? .. is zooo lekker) dat er de andere keren bij zat maar helaas voor mij, deze keer andere losse broodjes erbij geserveerd...wat overigens ook goed was hoor.

- Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen
- Mooie opgemaakte schalen, direct te serveren

- Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen
- Mooie opgemaakte schalen, direct te serveren

Ondanks de situatie met het “Corona-virus” hadden wij wel iets te vieren en aangezien restaurants etc. gesloten zijn is Hapjesschaal een ideale oplossing. Helaas konden we al dit lekkers niet delen met vrienden, dus vandaag kunnen wij nog een keer genieten van de warme hapjes die nog over zijn!
En eten met vrienden....dat houden we lekker tegoed, zodra de “coronacrisis” voorbij is.

Heerlijke hapjes en broodjes . mooi verpakt .service super vriendelijk en netjes

alles is netjes verpakt of wordt mooi gepresenteerd

Sander en Agnes

De hapjes zagen er verzorgt en heerlijk uit, en de gasten vonden het verukelijk.
Complimenten aan de chef.

-Variatie in soorten hapjes voor jong en oud.
- kwaliteit van de hapjes waren super
-Er is genoeg voor iedereen
-Werd optijd en netjes verpakt geleverd

Diverse keren besteld bij hapjesschaal, verschillende dingen geprobeerd. Alles was prima verzorgd en smaakte heerlijk. Vriendelijke mensen, kortom zeker een aanrader!!

Makkelijk te bestellen en betalen.
Goede service!

Alles heeft prima gesmaakt

Desiree Groeneveld

Goede en snelle service. hapjes waren ook erg smakelijk en gevarieerd

Wordt netjes gecommuniceerd over de bezorging van de hapjes en ook netjes verpakt.

Jacqueline

Super geregeld en erg lekker

Bezorgservice

Eva Verelst

Net zoals met de kerst helemaal top! De hapjes waren lekker, vriendelijke service, op tijd, alles prima! Deze keer hadden we alleen te weinig voor het aantal personen, óf ze hebben allemaal... Net zoals met de kerst helemaal top! De hapjes waren lekker, vriendelijke service, op tijd, alles prima! Deze keer hadden we alleen te weinig voor het aantal personen, óf ze hebben allemaal reuzehonger gehad ;-)
kleine tip: het was niet duidelijk wat er op elk broodje of wrap zat , misschien lijstje erbij voor de vegetariërs en menden die halal eten

prijs/kwaliteit, mooi gepresenteerd met rek en tapasschalen

Monique Gronloh

In 1 woord Super!!!!

Vriendelijk
Lekker
Ziet er feestelijk uit

Smits

Zo als altijd maar een woord HÉÉRLIJKE en natuurlijk top mensen die het maar doen xx

Klant vriendelijk