Jolande van Kroonenburg

De broodjes oke ken waren echt heerlijk, alles zag er vers en aantrekkelijk uit.
Levevering was ook op de aangegeven tijd.

Snelle reactie op de bestelling via internet.
Duidelijke communicatie omtrent bevestiging van de bestelling, levering en het ook weer ophalen van de schalen.

Het was weer super iedereen heerlijk gegeten en alles op! Dat zegt genoeg!

Altijd alles netjes verzorg!

Mirjam Jannes

De hapjes waren erg lekker. Keurig verzorgd en verpakt geleverd. Kreeg gelijk zin om er aan te beginnen. Het opwarmen in de hapjespan gaat ook super snel en makkelijk.
Ik heb echter 1 puntje...
Ik heb echter 1 puntje wat in mijn ogen verbeterd zou kunnen worden, de bezorgtijden. De tijden die jullie nu hanteren zijn voor werkende mensen niet handig. Of ze moeten vrij nemen of op een ander adres laten bezorgen wat soms ook niet mogelijk is. Nu had ik het geluk dat ik het bij de buren kon laten bezorgen maar als dat niet gelukt had, had ik een probleem gehad. Dan had ik waarschijnlijk niet besteld.
Maar nogmaals de hapjes waren erg lekker.

Erg lekkere hapjes. Mooie presentatie. Gemakkelijke pan om op te warmen.

Super service! Ruim binnen de beloofde tijd werd het thuis bezorgd. Ook nog eens ontzettend vriendelijk personeel.
Ook waren de hapjes onwijs lekker, we hebben ervan genoten!

Alle afspraken en beloftes worden nageleefd.

Ingrid

Erg lekker en goed gemaakt

Mooie presentatie, lekker eten en gevarieerd

Leo

Tijdige levering, tafels mooi aangekleed en vooral lekker eten. De moeite waard dus tegen een betaalbare prijs.

Eleonora

Makkelijk te bestellen via internet. Netjes op tijd geleverd

Heerlijke tapas hapjes en goede service

Ilona

Super service, en heerlijke gerechtjes!!!

Super service!
Meer dan genoeg hapjes en voor elk wat wils.

Erik Piek

Hapjes en broodjes smaakte heerlijk

De diversiteit in broodjes en tapas