Denny van Reeuwijk

Helaas was het deze keer iets minder. Dit omdat de kipstokjes zuur waren. Dit was te ruiken en te proeven. Heb een deel van de inhoud van de hapjespan moeten weggooien. Daarom aan de hand van deze... Helaas was het deze keer iets minder. Dit omdat de kipstokjes zuur waren. Dit was te ruiken en te proeven. Heb een deel van de inhoud van de hapjespan moeten weggooien. Daarom aan de hand van deze bestelling raadt ik het niet aan aan familie en vrienden.

Bestelgemak, levering en communicatie is uitstekend!

Bestelgemak, levering, communicatie.

Reactie Hapjesschaal:

hallo denny! de desbetreffende sate was met een LEMON.KOREANDER SAUS! je opmerking is niet okay...erg jammer, je veel beter even contact kunnen leggen dan hadden we het je uitgelegd.

Patrick van Kuijk

Helemaal top. Onze gasten hebben van genoten.

Goede service
Duidelijke levertjes

Vermeulen

Waren super lekker ,en de service was ook erg goed .

Hele nette service .

Schot

Heerlijke hapjes, zelfs de doos uitpakken was een feest. Netjes en leuk verpakt! En top service!!!!

Communicatie!

Corina van Ham

2de keer dat we bestelling gedaan hebben. eten weer super lekker!
complimenten door gasten, volgende keer weer!!

altijd nette levering, ook op tijd, het thuis ophalen of op locatie altijd goed geregeld!!

Caroline Moelands

Was echt geweldig, super lekker en prima service

Was heerlijk en goede service

Beurden

Top top top!

Ik had miniwrappen besteld voor de 3e keer omdat ik steeds weer een andere variatie heb, ik vind het zo leuk om maar af te wachten wat er op tafel komt aangezien echt alles wat ik heb gegeten tot nu... Ik had miniwrappen besteld voor de 3e keer omdat ik steeds weer een andere variatie heb, ik vind het zo leuk om maar af te wachten wat er op tafel komt aangezien echt alles wat ik heb gegeten tot nu toe super lekker was, had een iets oudere blonde dame ze was super aardig .. ik vind het echt een super avond met deze hapjes erbij bedankt x

C. Weekers

Erg goede ervaring. Sturen voor levering bericht hoe laat ze komen afleveren en ze komen dan ook volgens afspraak.
Schalen netjes verzorgd en hapjes erg lekker!
Aanrader!

Komen afspraken na, bezorgen op tijd, schalen verzorgd en hapjes erg lekker

Wat een geweldige service en heerlijke hapjes. Iedereen heeft ervan genoten. Er ging iets niet goed met de levering maar wat hebben ze dat keurig opgelost.
Complimenten!!

Hans Peter

De communicatie met Hapjesschaal en de service is uitmuntend. Het is assortiment is om bij te watertanden, maar... veel producten zitten behoorlijk in hetzelfde "smaak gebied" waardoor de... De communicatie met Hapjesschaal en de service is uitmuntend. Het is assortiment is om bij te watertanden, maar... veel producten zitten behoorlijk in hetzelfde "smaak gebied" waardoor de exclusiviteit op dat gebied tegenvalt.

Communicatie

Reactie Hapjesschaal: