basisschool Meerdijk

Super bedrijf, goeie afspraken

heerlijk vers, netjes op tijd

Jochem

Wat een leuk bedrijf is dit zeg! We waren echt verrast hoe gemakkelijk en duidelijk alles werkt petje af, de broodjes waren overigens echt super en ook het zoute brood.

Site,betalingsmogelijkheden,vriendelijk ,uitstraling en smaak.

Kuijpers

Was goed van smaak en makkelijk warm te maken met de pannen

Feestelijk verpakt en daarnaast heerlijk!

De hapjes zijn vers en stuk voor stuk heerlijk. Daarnaast zijn de schaaltjes ook erg leuk waar het in zit. En een feestje om uit te pakken (leuk detail)

c. versteeg

Alles super

alles heft sterke punten

Boers

Zag er mooi uit! Was erg lekker en zeker de moeite waard!!!!

Mooi verpakt en geleverd en lekker!

Dan oomes

Super,1 jaar geleden was t vlees wat minder,en gister was het in 1 woord helemaal top!!..
En het ziet er op en top verzorgd uit!en heel net personeel!!en leuk dat jullie de pancake en wraps doen,echt heeel erg leuk,gaan wij zeker met een kinderverjaardag doen!!!

Geen commentaar,in 1 woord helemaal geweldig!!!!ga vooral zo door!!!!
Mvg dan oomes

Tamara Brand

Al verschillende dingen bij de hapjesschaal besteld.. iedere keer was het top

Goede service. Goed verzorgd eten. Smaakt goed. wordt netjes gebracht. Uitleg er eventueel bij. Goede prijs

Familie van Aerle

Voor de eerste keer besteld, wij zijn zeer tevreden, onze gasten en wijzelf hebben genoten. Het smaakte heerlijk en lekker gekruid ook.

Gratis bezorgen en ophalen, de sms'jes qua tijd van leveren en ophalen.