Snelle duidelijke service.. en heerlijk gegeten

Snel klantvriendelijk

Wij hadden de hapjespan compleet zonder botjes en hapjesschaal single dessert besteld voor onze Sinterklaasmiddag. Toen het werd bezorgd waren wij al meteen enthousiast, het ziet er lekker en mooi... Wij hadden de hapjespan compleet zonder botjes en hapjesschaal single dessert besteld voor onze Sinterklaasmiddag. Toen het werd bezorgd waren wij al meteen enthousiast, het ziet er lekker en mooi opgemaakt uit. Er zat geen één hapje tussen die niet lekker was. Alles is ook opgegaan! Iedereen vond het erg lekker. Wij gaan zeker vaker bij jullie bestellen.

Fijn dat jullie 7 dagen in de week leveren!

Goede en nette levering
Hapjes zien er goed uit

Heerlijke hapjes iedereen was er weg van

Mooie opmaak heerlijke variaties

Ine Baelemans

Alles was superlekker. Ik heb net nog een slaatje op en voel het branden op m'n tong. Heerlijk. Ik vraag me af waar de pittige smaak vandaan komt.

Contact met vriendelijk personeel en snelle reactie op vragen per mail/sms. Ook het klaar zetten en de aankleding zijn ideaal zodat je zelf niets hoeft te doen.

Lekkere hapjes, aardige bezorger. Mijn moeder lust alleen geen kip, dus zij had weinig keus. Dacht dat er kipfiletjes bij zouden zitten, maar dit waren soort frikandelletjes? (werd niet veel... Lekkere hapjes, aardige bezorger. Mijn moeder lust alleen geen kip, dus zij had weinig keus. Dacht dat er kipfiletjes bij zouden zitten, maar dit waren soort frikandelletjes? (werd niet veel gegeten).

Gevarieerd, erg luxe, met de aankleding (zowel van de hapjes als van het servies)

Jan Brands

Zoals altijd goede service en kwaliteit reeds meerdere malen

hapjes box 5 is een aanrader genoeg voor ierdereen

Mirthe

Wederom weer dik tevreden! De broodjes waren weer heerlijk! Eind ochtend geleverd zoals aangegeven en leuk verpakt.

Gratis bezorging en pinnen/contant bij levering.

Ik ben zeer tevreden over hapjesschaal.nl. Het eten was erg goed ook qua presentatie zag het er super uit. De service was uitstekend

Presentatie, service en diversiteit van de hapjes

Altjo van der Wal

Dienstverlening dikke hoofdletter D
Kwaliteit dikke hoofdletter K
Communicatie dikke hoofdletter C

Dienstverlening dikke hoofdletter D
Kwaliteit dikke hoofdletter K
Communicatie dikke hoofdletter C

Dat het mogelijk is om de dienstverlening op zo'n hoog niveau te hebben, petje af. Bedrijven die ontevreden klanten hebben moeten bij jullie gaan kijken hoe het ook kan. Een zeer groot compliment voor het gehele traject.

Kwaliteit en communicatie