Erg lekker allemaal. Iedereen was tevreden. Levering was ook prima. Het werd zelfs leuk neergezet.
Helemaal top.
Ik miste alleen kaartjes met wat het allemaal was vooral bij de broodjes

De smaak was heerlijk

Bij Gina

Nu 2x besteld, en krijg alleen maar complimenten van de gasten dat het super verzorgd is. Daarnaast altijd netjes bezorgd en opeghaald.

Er word altijd voldoende geleverd, en alles netjes opgemaakt en voorbereid.

Smaakte goed!

Lekker, makkelijk, uitgebreid assortiment, bezorging

Aafje - Inge Troost

Heel fijn geregeld. De reacties van medewerkers waren erg positief. Het heeft ons goed ontzorgd!

Monique Verheij

Wij vonden het niet naar behoren geleverd aangezien de saus in de losse bakjes over alle hamburgers heen was gestroomd waardoor deze niet meer in de oven konden. Het is niet met zorg... Wij vonden het niet naar behoren geleverd aangezien de saus in de losse bakjes over alle hamburgers heen was gestroomd waardoor deze niet meer in de oven konden. Het is niet met zorg getransporteerd. Alle hamburgers waren op elkaar gepropt.

J.Verstrepen

Heel goed, en netjes verzorgd

Record Automatische Deuren

Service was goed en de hapjes waren erg lekker.

Alles was ook erg goed gekruid.

Sandra

Nette bezorging, prima op tijd. Hapjes zoals omschreven. Deze smaakte ook erg lekker. Alleen vond ik het wel raar om plastic af te wassen en te retourneren. De harde schalen waren het op stond en... Nette bezorging, prima op tijd. Hapjes zoals omschreven. Deze smaakte ook erg lekker. Alleen vond ik het wel raar om plastic af te wassen en te retourneren. De harde schalen waren het op stond en de pannen, dat begrijp ik. Maar de schalen waar de hapjes per bakje inzaten vond ik raar om schoon te moeten inleveren. Want deze mochten helaas niet in de vaatwasser, en ik had veel schaaltjes dus dat was een beetje een tegenvallen om dat met de hand af te moeten wadden.

Smaak hapjes echt top

Reactie Hapjesschaal:

hallo sandra! de wegwerpschaaltjes(de naam zegt het al) die hoeven we niet terug te hebben, je had ze weg kunnen gooien. wellicht heb je dit verkeerd begrepen. smakelijke groeten

Hapjes waren gelukkig goed ingepakt, want de receptioniste had de doos op z'n kant gezet! Alles zat gelukkig nog prima op z'n plek.
Iedereen heeft van de hapjes genoten. De mini burgertjes...
Iedereen heeft van de hapjes genoten. De mini burgertjes waren het grootste succes. Ook de vegetarische hapjes gingen er goed in en de vleeseters hadden er geen idee van dat de balletjes niet van vlees waren. Zeker voor herhaling vatbaar!

-je wordt goed op de hoogte gehouden van levering
-hapjes zijn goed ingepakt (wellicht minder goed voor het milieu), waardoor niets gaat schuiven
-lekker!!!

Lianne Schültze

Geweldig!

Alles bij elkaar brengen en alles weer ophalen. TOP maar t belangrijkste: alles was super lekker en goed verzorgd!! Voor herhaling vatbaar.