Bart

Fantastisch! Topservice

Lekker service makkelijke site!

Klaassen

Heerlijke hapjes laten bezorgen . Het zag er perfect uit! Zeer duidelijke communicatie uiterst professioneel . Sterke mail en sms service en vriendelijk ik geef niet snel een 10 maar kan deze keer... Heerlijke hapjes laten bezorgen . Het zag er perfect uit! Zeer duidelijke communicatie uiterst professioneel . Sterke mail en sms service en vriendelijk ik geef niet snel een 10 maar kan deze keer niet anders

Smaken uitstraling stiptheid

Heerlijke hapjes. Opdracht was gegeven via Hapjes aan huis. keuze vegetarisch was beetje weinig, maar dit is uiteraard afhankelijk van de opdracht die is gegeven. 3 vestigingen geleverd, alles prima... Heerlijke hapjes. Opdracht was gegeven via Hapjes aan huis. keuze vegetarisch was beetje weinig, maar dit is uiteraard afhankelijk van de opdracht die is gegeven. 3 vestigingen geleverd, alles prima op tijd omdat de borrel in de middag pas is en de hapjes al voor 13.00 uur worden geleverd.

Wouters

Geweldig, we bestellen zeker vaker

heerlijke goed belegde broodjes, iedereen vond ze lekker

Brentagg

We hebben op ons bedrijf vaak hapjes/broodjes en kwamen per ongeluk dit bedrijf tegen. Waren we ze maar eerder tegengekomen het was fantastisch ! Ook de uitstraling en de service zijn van hoog... We hebben op ons bedrijf vaak hapjes/broodjes en kwamen per ongeluk dit bedrijf tegen. Waren we ze maar eerder tegengekomen het was fantastisch ! Ook de uitstraling en de service zijn van hoog niveau. Echte aanrader

Smaak service uitstraling! De mini broodjes

Will Smits

Nette overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Geeft netjes berichten hoe laat te leveren.

E. Bruurs

Goede service en communicatie
Zag er zeer goed verzorgd uit
Lekkere hapjes en meer dan voldoende

Netjes verzorgd

Margriet

Lekkere hapjes. Heel handig per portie in bakjes. Mooi opgemaakt en prima van smaak. Goede communicatie mbt de levering.

J van Wijk

Heerlijke hapjes, mooi gepresenteerd en de hapjespan is helemaal top.

Makkelijk te bestellen, meer dan voldoende keus en perfecte en vriendelijke levering

Stielstra

Heerlijke hapjes, goede service.

Gevariërde hapjes