Karin

Altijd weer een feest, goed verzorgd en compleet aangekleed

Gevarieerde hapjes, wordt neergezet en ook weer opgehaald, dus zelf verder geen vieze pannen schoonmaken enzo. Trouwens wel slim die aluminiumbakken in de pannen!

A.Gelmers

De hapjes waren top!! Ze hebben iedereen erg goed gesmaakt.Iedereen die op ons feestje was was lovend!
De hapjesschaal en broodjes werden op de juiste tijd bezorgd!
Zou er zeker bij een...
De hapjesschaal en broodjes werden op de juiste tijd bezorgd!
Zou er zeker bij een volgend feestje weer gebruik van maken.

Alles komt zo aan dat je het gelijk kunt serveren

Wij hadden een mini all in buffet besteld! Zeer uitgebreid en gevarieerd! Erg lekker, zowel het koude als het warme. De bezorging was keurig op tijd.

Netjes verzorgd, goed van smaak.
Materiaal waarop en in het gepresenteerd wordt ziet er keurig uit.

Mandy van Huijgevoort

Goede service, vriendelijke bezorger en het eten was heerlijk.

Prijs/kwaliteit verhouding is top! Je krijgt echt waarde voor je geld.

Wilma

De service was super goed. Netjes verpakt en alles op tijd geleverd!

Mooi en leuk verpakt. Gezellig maakt het door de strikjes en confetti.
Net even een klein extra chocolaatjes erbij. Erg attent.
Er was genoeg voor iedereen!

Pieter Versteijnen

Prima verzorgd en de hapjes smaakte prima. Heb de vleugeltjes beetje opgewarmd zijn ze net wat lekkerder.

Makkelijk en snel geregeld

Henk Geven

Voor het eerst hapjes schaal ingeschakeld om mijn feest te voorzien van een heerlijk hapje.
En wat bleek dat een goede zet te zijn.
Netjes bezorgd, goede uitleg en een compleet pakket ,...
En wat bleek dat een goede zet te zijn.
Netjes bezorgd, goede uitleg en een compleet pakket , wat uiteindelijk een geweldig buffet bleek.
Het eten was gewoon geweldig en de gasten waren dan ook vol lof over de verzorging kwaliteit, variatie en de hoeveelheid.
Kortom, ook bij het volgende grote feest......HAPJESSCHAAL.NL

Medewerkers ..bedankt.
Groeten Henk Geven

Kwaliteit, hoeveelheid, verzorging , bezorging, bezorger, ophalen
Een dikke 10

Hele goede ervaring, via sms op de hoogte gehouden van de levertijd, helemaal top! Super leuke reacties en het eten smaakte heerlijk!

Op de hoogte gehouden van de levertijd en vriendelijkheid Van de medewerker die het kwam brengen!

Hogervorst

Het was keurig verzorgd en de visite en wij hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Keurig verzorgd

Top service, makkelijk en erg lekkere hapjesschaal! Besteld voor n feestje en kreeg veel complimenten over het lekker eten. Wij zijn zeer tevreden klanten en zullen zeker nog eens bestellen.

Top service, makkelijk en erg lekker!