Het was heerlijk!! Veel leuke reacties van ons bezoek gehad. We gaan dit zeker vaker doen!

Het zag er top uit!

frits van herk

Super

keurig verzorgt zeer smakelijk

Zag er heerlijk uit. Ook mooie presentatie en netjes op tijd geleverd. Gasten vonden het ook super.

Veel keuze. Ook vegetarisch meer dan voldoende

inge

Ja lieve mansen van hapjesschaal.nl het was fantastisch...echt. zeer tevreden alles klopt. mochten er toch nog af en toe mensen zijn die iets aan te merken hebben ...trek het je niet aan die kunnen... Ja lieve mansen van hapjesschaal.nl het was fantastisch...echt. zeer tevreden alles klopt. mochten er toch nog af en toe mensen zijn die iets aan te merken hebben ...trek het je niet aan die kunnen 1 ding niet ...en dat is prijs en kwaliteit inschatten. alles is werkelijk super hoeveelheid smaak service en prijs

alles tot in de puntjes geregeld. superbedrijf

Esther Molema

De presentatie en smaak van box 2 met plateaus was prima.
De presentatie en smaak van box 2 met plateaus was prima.
De ronde schalen hebben we niet kunnen presenteren op de bruiloft. De saus van de balletjes was door de wraps heen gegaan helaas. Hierdoor was de presentatie dusdanig dat we de balletjes in een kommetje moesten dien en de rest weg gooien. Dat was jammer.

De plateaus waren prima! De bezorging was vlot, communicatie ook. De ronde schalen beveel ik niet aan, de overige wel.

De hapjes hebben zeker gesmaakt en super makkelijk op te warmen. Fijn dat er een bericht komt wanneer het gebracht wordt

Goed verpakt en makkelijk op te warmen

Fam Sta

Wanneer ik iets via Messenger in Facebook vroeg kwam er vrij snel reactie.
Wanneer ik iets via Messenger in Facebook vroeg kwam er vrij snel reactie.
Alleen toen ik daarna een klacht aangaf omdat er 1 bakje vlees helemaal beschimmeld was hoorden we niets meer. We hebben het besteld via de site en het werd op zaterdag bezorgd door koerier. Daarna gelijk in de koelkast gezet omdat we het zondag pas nodig hadden, maar dan kon het niet bezorgd worden. Gezellig toen we de doos open maakte met confetti ed erin. Broodjes en dessert mouse beetje plat omdat alles opgestapeld stond maar verder prima. Vooral broodjes waren een gezellig aanzien. Hoeveelheid is meer dan genoeg. Kortom mochten we het nog een keer bestellen dan doen we dit alleen als we het die dag zelf zouden opeten, want schimmel is niet fijn.

Ine van Grootel

Heerlijke hapjes.iedereen was er blij mee.

hele goede service

Anouk Eeten

T was echt n feestje om uit te pakken super leuk verpakt..ook de hapjes erg lekker..

De verpakking super

Nico van Hoorn

Duidelijke website en goede service en communicatie. Ruim voldoende hapjes met goede variatie. Alleen maar positieve reacties gekregen van de gasten op het feest.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Je wordt goed en ruim op tijd op de hoogte gehouden over de bestelling/ aflevering en ophalen van de spullen.
Hoeft niet thuis te blijven bij het ophalen van de retour spullen en kunt het gewoon voor de deur plaatsen.
Kwaliteit van de opzet en hapjes is uitstekend.