Prima! De service was goed en het eten smaakt heerlijk.

Duidelijke communicatie.

Elle

Heerlijk. Wij vinden hapjesschaal geweldig en hadden het feestbuffet.

Lekker eten, makkelijk, niet duur. Top!

hw elzen

De schalen waren goed verzorgd en de pan werkte goed alleen was men vergeten er bij te vertellen dat je moest roeren dus onderste laag was aangebrand /gekoekt.
Alle lof over de bestelling...
Alle lof over de bestelling levering en ophaalservice dit was goed geregeld.

*Goede snelle levering.
* Duidelijke bestelling en via mail en sms op de hoogte gehouden worden.
* Mooi verzorgde en heerlijk smakende gerechten

Haacke

Het zag er keurig verzorg uit en er was genoeg, goede uitleg hoe je alles opwarmt, meneer kon zetten.
Wij vonden alleen de mihoen en bami te pittig alhoewel we veel gewend zijn.

Keurige service en alles perfect geregeld qua brengen, halen en betalen

Maas

Zag er netjes en verzorgt uit, hapjes smaakte goed.

Keurig netjes op tijd bezorgt. Betalen bij aflevering.

Jolanda

Goed verzorgd. En het smaakte heerlijk. Mijn complimenten

Super goede service, alles geleverd zoals op de foto , en het eten was heerlijk!!

Je koopt wat je ziet op de foto en het ziet er exact zo uit! Geweldig!!

flight forum

Fantastisch was het! van begin tot eind een goed gevoel overgehouden aan dit bedrijf, heel knap dat je als bedrijf alles zo kan laten kloppen ,echt niks op aan te merken. wat een een service en... Fantastisch was het! van begin tot eind een goed gevoel overgehouden aan dit bedrijf, heel knap dat je als bedrijf alles zo kan laten kloppen ,echt niks op aan te merken. wat een een service en persoonlijk contact. we hadden het minibroodjes hapjes buffet warm koud voor 239,00 euro werkelijk fantastisch.

alles klopt ze omarmen je als klant, kwaliteit en een lust voor het oog. ga zo door

Petra Hoevenaar

Heerlijke hapjes,
goed verzorg
geleverd door een vriendelijke dame

Ik heb nu meerdere malen mogen genieten van jullie hapjes en de variatie vind ik top !!

Piet Dekker

Het afgelopen weekend gebruik gemaakt van Hapjesschaal voor het buffet als onderdeel van het lustrum weekend van onze hockeyvereniging. Omdat het om een grote groep ging, was dit erg spannend. Het... Het afgelopen weekend gebruik gemaakt van Hapjesschaal voor het buffet als onderdeel van het lustrum weekend van onze hockeyvereniging. Omdat het om een grote groep ging, was dit erg spannend. Het buffet was één groot succes en we hebben veel complimenten gekregen voor het eten. De meest gehoorde verzuchting was die van 'keuzestress'.
We hadden twee 'straatjes' gemaakt, waardoor we aan de ene kant onze leden konden laten opscheppen, terwijl we aan de andere kant aan het opwarmen waren. Door steeds van straatje te wisselen, konden we continu bedienen en waren er geen wachttijden i.v.m. opwarmen. Dat wat er overbleef van de tapas hebben we 's avonds op de kleinere bordjes gepresenteerd voor bij de borrel.

- Gewoonweg lekker
- Meer dan voldoende
- Variatie en ruime keuze
- Gewoonweg lekker
- Meer dan voldoende
- Variatie en ruime keuze
- Bereikbaarheid en hulpvaardigheid (heb de afgelopen week elke dag gebeld met vragen en werd elke weer prima te woord gestaan)
- Presentatie; tafels worden opgemaakt en netjes afgedekt