Nanda Kamp

Fantastisch feestbuffet en de broodjes plank was zeer geslaagd! Het was heerlijk! Geweldige service en ontzettend vriendelijk!

De broodjes plank voor het eerst geprobeerd ze waren heerlijk iedereen heeft het er hier nog over!

B. ‘t Lam

Smaakvolle hapjes. Uitstekende service. Keurig op tijd gebracht. Ik miste wel bijgeleverde prikkers bij de hapjes. Aangezien ik op het adres van het feestje niet woon was dit een probleem. Hapjes... Smaakvolle hapjes. Uitstekende service. Keurig op tijd gebracht. Ik miste wel bijgeleverde prikkers bij de hapjes. Aangezien ik op het adres van het feestje niet woon was dit een probleem. Hapjes met je vingers uit de schaal pakken is lastig en niet hygienisch. Verder prima kwaliteit.

Bol.com

Niet normaal wat een lekkere broodjes ! Op vrijdagmiddag om 17.00 uur besteld de volgende ochtend om 9.00 uur 1200 broodjes geleverd onvoorstelbaar wat een service voor de volgende meeting al weer... Niet normaal wat een lekkere broodjes ! Op vrijdagmiddag om 17.00 uur besteld de volgende ochtend om 9.00 uur 1200 broodjes geleverd onvoorstelbaar wat een service voor de volgende meeting al weer besteld onze vorige cateraar moest dit al 2 weken VTV bestellen ? Wat Zach dit er ook prachtig uit en wat was het lekker. Top

Service makkelijke site vriendelijke mensen super uitstraling

Van der kroft

Super goed

Wilma Trappel

Goede prijs/kwaliteit. Heerlijke variaties. Vlotte levering.

Gewoon goed en lekker. Assortiment gaat met de tijd mee. Dus ook vegetariërs komen aan hun trekken

peter

De schaal zag er prima uit. Eten was ook heerlijk, alleen het brood was wat te zout.

Goede snelle levering, vriendelijk personeel

ruud

Uitstekende service, alles conform afspraak en op tijd geleverd

Voldoende variatie ook voor veganisten

Nicolien Meijer

Makkelijk te bestellen, wat je ziet op de site komt overeen met de echte schaal.

Mooi opgemaakte schalen, lekkere hapjes/broodjes.

Anja Goutziers

Wij vonden het geweldig en zeker betaalbaar. Zo word er ook naar je geluisterd als klant zijnde in een woord grandioos

Sterke punten zijn ze alle aan gelijk dus overal op scoren zij super op sterke punten

Marion van Aken

Het gaat heel makkelijk je kunt zelf kiezen en betalen bijleveren en wat ze dan komen was heerlijk en zag er goed uit!
Vriendelijke medewerker die alles nog even met je door neemt in één woord...
Vriendelijke medewerker die alles nog even met je door neemt in één woord TOPPIE.