Jolanda Nunen van

Men vond de hapjes erg lekker, leuke enthousiaste bezorger, fijne duidelijke site

zie eerder

Fam. Visser

Wij zijn erg tevreden over hapjesschaal! Hebben al meerdere keren besteld en altijd tip top in orde!

Altijd lekker!
Levering zoals afgesproken!
Vriendelijke mensen!

Ellen ten hove

Wat een fijne service . Alles klopt wat ze over jullie zeggen we waren verbaasd , alles lijkt echt zoals op de fotos. Makkelijke site

Leuk bedrijf! Alles klopt zoals ze aangeven lekkere pannen en planken met hapjes en broodjes

Lekkerbek

Echt heel lekkere broodjes en hapjes. Ik bestel al zeker 3 jaar achter elkaar en het assortiment blijft redelijk hetzelfde. Dan blijft t wel moeilijk je gasten te blijven verrassen.

Dus...

Dus heel erg lekker, maar wellicht kunnen jullie iets meer vernieuwen/veranderen

Altijd vers en lekker!!

Blokland

Lekkere hapjes, ruime hoeveelheid en collega's waren ook enthousiast. Ook de schaal met halalhapjes werd erg gewaardeerd door mijn collega! Service ook top. Dikke prima en ik weet ze nu te vinden... Lekkere hapjes, ruime hoeveelheid en collega's waren ook enthousiast. Ook de schaal met halalhapjes werd erg gewaardeerd door mijn collega! Service ook top. Dikke prima en ik weet ze nu te vinden :-)

M. Meelhuysen

Supersnel besteld, erg netjes en op tijd geleverd en zeker indruk gemaakt bij onze gasten. Voor herhaling vatbaar!

Makkelijke website, snelle levering volgens afspraak. Nette herinnering met SMS. En niet te vergeten, de spullen worden ook weer opgehaald.

jenny willart

Ik vind dat Hapjesschaal heel goed en op tijd geleverd

het zag er goed uit en was heel lekker

Mirella

Waren heerlijke hapjes. Ideaal voor op een verjaardag. Netjes verzorgd en op tijd bezorgd.

walthéra jansen-vreede

Heerlijke afwisselende hapjes, veel variëteit.
Er zat voor ieders smaak wel iets bij; vooral vlees, pasta en salade. Had ook wel wat meer vis bij gemogen ter afwisseling van vlees.

Snelle service
Goede communicatie via sms
Duidelijke afspraken

Leoni García

Ja hoor! Wat een service wat lekker en zeer voordelig , gratis bezorgd en je word scherp op de hoogte gehouden voor tijdens en na de levering . De wraps en de mini broodjes zijn van zeer hoog niveau.

Topservice voor lage prijs. Alles omgerekend naar prijs per persoon . Alles verloopt soepel en uiterst duidelijk en simpel . Leuke kleine attenties